tunnustuksia: tykkäätkö jostain lapsestasi enemmän kuin muista ja miksi

Vierailija

.

Kommentit (6)

Vierailija

Taaperoa kohtaan tunnen ääretöntä hellyyttä, myös pinna on loputon hänen kohdallaan. 6 vuotiaalle pinna katkeaa usein, enkä tunne samanlaista pakahduttavaa hellyyttä vaikka kuinka yrittäisin. Rakas hänkin on ja olisi kauheaa ajatella ettei hän kuuluisi perheeseemme. Olen ajatellut että on luonnollista vaalia ihan pientä ihmistainta ja taas "potkia eteenpäin" isompaa. Ei sitä voi taaperolle suuttua kun ei hän ymmärrä vielä asioita niin kuin isompi.

Joskus poden huonoa omaatuntoa ettei tule tarvetta napata ohikulkevaa esikoista syliin, kun taas taaperon ohi kulkiessa tekisi mieli kaapata hänet aina syliin rutistaa ja hukuttaa suukkoihin. Yritän kuitenkin kohdella mahdollisimman samoin lapsia, mutta kun nappaan isomman syliin, ei siinä ole mukana sitä samaa rakkautta. Joskus mietin että rakastanko edes häntä? Viikon mummolareissullakaan ei tullut edes ikävä :(. Onneksi miehellä näyttäisi tunteet olevan toisinpäin. Taaperon kanssa kun eivät voi oikein mitään järkevää puuhailla ja mies selvästi kaipaa juuri sitä. Isomman kanssa mies puuhailee ja harrastavat yhdessä paljon ja hän taas suukottaa ja rutistaa esikoista mielestäni selvästi suuremmalla rakkaudella.

Vierailija

Esikoinen on hiljainen, joustava ja kiltti. Hänen kanssaan elämä on helppoa.

Keskimmäinen herättää suuria tunteita laidasta laitaan temperamentillaan. Välillä mietin kuinka paljon helpompaa elämämme olisi jos olisimme jättäneet lapsiluvun yhteen, mutta toisena hetkenä hän onkin mitä hurmaavin ja rakastettavin pikkuprinsessa.

Kuopus on vielä vauva ja vauvuudessaan aivan ihana :-)

Kaksi ensimmäistä ovat niin erilaisia ettei heitä voi rakastaa samalla tavalla, mutta en myöskään osaa (tai todellakaan halua) laittaa heitä tärkeysjärjestykseen. Välillä poden huonoa omatuntoa kun en koe esikoisen kanssa samanlaisia rakkaudentulvahduksia kuin keskimmäisen kanssa, mutta luulen rakastavani esikoista "tasaisemmin". Ihania lapsia kaikki!

Vierailija

.Olen säikähtänyt tunteitani, vauva ahdistaa ja masentaa. Haluaisin olla enemmän kahdestaan esikoisen kanssa. Välillä toivon takaisin aikaa ennen vauvaa : (

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat