Mä olen hirvee läski, mä tiedän sen ja tiedostan sen tosi hyvin

Vierailija

.

Kommentit (11)

Vierailija

Lainaus:

Mua ei hetkauta yhtään että kolesteroli arvot on pilvissä että laihduttamalla ne laskisi, tiedän että mulla on suuri riski sairastua diabetekseen, mutta so what, ei kiinnosta.

toivottavasti oma terveytesi alkaa jossain vaiheessa kiinnostamaan sinua ja toivottavasti se alkaa kiinnostamaan ennenkuin on liian myöhäistä.. sitten neli-viisikympisenä kun terveys pettää niin on ihan turha itkeä asiaa.

Vierailija

päivittäin herkkuja mutta olen silti laihtunut 5kg kuussa. Lasken pisteitä. On tosi helppoa. Ilo tulee siitä, kun kasvolihakset alkavat näkyä ja vanhat vaatteet mahtua päälle.

Vierailija

Minun heikkouteni on kaikki makea, olen oppinut jättämään niitä kauppaan ja jos on ihan pakko saada karkkia ostan sellaisen pikkupussin, ei enää 400g.

Lisäksi kirjoitan lähes joka päivä ylös mitä olen syönyt.

Aika helposti on viime heinäkuusta hävinnyt 92kg> 82kg, pituutta on 162cm eli paljon on vielä ylimääräistä, mutta en aseta mitään hirmuisia tavoitteita. Aion opetella ihan uuden tavan elää eikä sitä opi hetkessä.

Vierailija

katselin uusintana sen olet mitä syöt tänään ja söin samalla suklaa jäätelön ja appelsiinin.

Mä olen jo aika lihava, 158 cm ja painan 89 kg, mutta mä en vaan pysty aloittamaan laihduttamista vaikka se joka helvetin päivä pyörii mielessä. Mä en tule iloitsemaan siitä että jos nyt sattuisinkin ryhdistäytymään ja laihtumaan.

Se ei anna mulle mitään jos mä laihdun, mä kävelen päivittäin 6 km lenkkejä ja pyöräilen 5 km ja jaksan noi tehdä ihan hyvin.

Mua ei hetkauta yhtään että kolesteroli arvot on pilvissä että laihduttamalla ne laskisi, tiedän että mulla on suuri riski sairastua diabetekseen, mutta so what, ei kiinnosta.

Onko muita?

Vierailija

165 cm ja 95 kg :(

Mäkin harrastan liikuntaa (nuorena kilpailin kahdessa eri lajissa). Hyvin jaksan juosta ja käydä pelaamassa, mutta se miksi en laihdu on jatkuva herkuttelu. Eli kunto on hyvä, mutta ylipainoa on.

Mua on kyllä nyt alkanut pelottamaan terveyden puolesta. En vain tiedä miten saisin lopetettua herkuttelun, terveellinen ruokavalio tuntuu niin tylsältä!

Oon aina ollut tosi sosiaalinen ja suosittu, tykkään pukeutua hyvin ja meikkaan ja pidän huolta ihosta ja hiuksista. Enkä häpeile läskejäni, vaan pukeudun näyttävästi ja olen mielelläni esillä, moni sanoo ettei siksi edes huomaa minun olevan läski, vaan kiinnittää reippaaseen ja iloiseen olemukseeni enemmän huomiota.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat