Vierailija

.

Sivut

Kommentit (188)

IS: Poliisi tutkii naisen ja vastasyntyneen kuolemia

Pietarsaaren poliisi tutkii kahta kaupungissa sattunutta kuolemaa henkirikoksina. Tapaukset sattuivat viime viikonvaihteessa kerrostaloasunnossa Pietarsaaren keskustassa.

Tutkinnassa ovat keski-ikäisen naisen ja vastasyntyneen lapsen kuolemat. Poliisin mukaan rikosnimikkeet selviävät tarkemmin tutkinnan edetessä.

Asuntoon hälytettiin viikonloppuna sairasauto, joka kuljetti sieltä keski-ikäisen naisen sairaalaan. Nainen kuoli sairaalaan tultaessa. Poliisin tekemässä paikkatutkinnassa asunnosta löytyi vastasyntyneen lapsen ruumis.

Poliisi on pidättänyt asunnosta hälytyksen tehneen miehen. (STT)

näistä kauniista sanoista joita muutama olivat minulle lohdutukseksi laittaneet! Tuntui hyvälle kun joku tunnusti olleensa samassa tilanteessa ja selvinneensä.

Soitin tänään neuvolaan ja kerroin olevani kamalan väsynyt. Tädillä oli juuri asiakas siellä ja hän lupasi soittaa minulle puoliltapäivin ruokatunnillaan jotta voimme keskustella siitä mitä tilanteelle tehdään.

Mieheni on myös vähentänyt työtunteja ja aikoo pitää vähän lomaa, lisäksi olemme jo katselleet netistä asuntoja siltä paikkakunnalta jossa sukulaisemme asuvat.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Soita neuvolaan. Keskustele miehesi kanssa. Onko sinulla minkälainen turvaverkosto ympärilläsi. Vanhempasi, sisaruksesi, isovanhemmat tai ihan kuka vaan läheinen, turvallinen ja luotettava ihminen kenelle purkaa tilannetta ja kuka voisi auttaa.

Minkä ikäinen lapsesi on?

Älä missään nimessä jatka lapsesi ravistelua, satuttamista. Syy pahaan oloosi ei ole lapsesi. Lapsi on syytön, turvaton, hauras pieni ihme.

Hae apua heti nyt ja tänään!!!!

Vierailija:

Lainaus:

tai sitten kunnan lastensuojeluviranomaiselle. Lastensuojeluun soitto vois olla paikallaan senkin takia, että ottaisivat lapsen huostaan heti, jos tuntuu ettet jaksa ja että lapsi on vaarassa. Siinä on sitten aikaa miettiä vielä että haluatko tosiaan lopullisesti luopua lapsesta kun saat ensin kasattua itsesi.

Soita oikeesti heti, kyllä ne varmasti auttavat siellä.

Mitä sä täällä vielä teet? Anna se vauva kiireenvilkkaa vaikka sukulaisille hoitoon ja mene itsekin! Toivottabvasti et koskaan ikinä ikinä saa enää yhtäkään lasta! Voi vauvaparkaa... poliisille on muuten tehty asiasta tutkintopyyntö.

ap ravisteli vauvaansa melko hiljaa eikä sille käynyt kuinkaan, mutta äidillä on nyt vaan huono omatunto. Ei tämä nyt välttämättä ole poliisiasia vielä.

Hyvä ap että ymmärrät edes täällä huutaa apua. Noudatathan nyt näitä hyviä neuvoja mitä olet täältä saanut...

nyt viikonloppuna keksiä jonkun ratkaisun. Viemme lapsen sukulaiselle hoitoon ja menemme vaikka hotelliin nukkumaan ja keskustelemaan.

En tiedä uskallanko sanoa neuvolassa mitään.

Olemme kuitenkin jo päättäneet muuttaa paikkakunnalle jossa asuu lapsen kumamtkin isovanhemmat, mieheni pyytää siirtoa sinne.

Huomasin että nukkuminen auttaa kovasti ja yritän pyrkiä nukkumaan tarpeeksi, siirrämme vauvan toiseen huoneeseen sillä häiriinnyn yöllä hänen unissaan inahtelusta.

Mutta tällaisena ei voi jatkua enään! Tuntuu pahalle olla jo vaaraksi omalle lapselleen, haluaisin olla hyvä ja luotettava äiti.

Olen luvannut itselleni että en ota lasta syliin jos olen kauhean suuttunut, laitan vaikka lapsen vaunuihin ja lähdetään kävelylle että saan päästellä höyryt ulos.

ap

En lukenut kaikkia vastauksia muttanyt rupesi pelottamaan ihan kauheasti että poliisi on kohta oven takana ja vie lapseni!

Soitin eilen miehelleni joka tuli kotiin. Menin heti nukkumaan ja nukuin aamuun asti.

Kerroin etten jaksa enää täällä!

Mihinkään en halua olla yhteydessä, pelkään että lapsi otetaan pois, ja välillä tekeekin mieli jättää koko lapsi.

Nyt tuntuu paljon paremmalle kun sai nukkua, luulen että laitamme lapsen edes osapäivähoitoon että saan levätä.

Tältä paikkakunnalta ei tunneta ketään eikä apua ole.

Halusimme lasta kovasti ja yritimme kauan, rakastan kyllä sitä mutta kun niin väsyttää että päässä sumenee.

En tiedä mitä tapahtui kun ravistin häntä, en tajunnut tehneeni sitä ennen kuin tuli hiljaista. Olen luvannut olla tekemättä sitä enää ikinä!

Pyydän anteeksi että tein tämän aloituksen, ei olisi pitänyt, pelkään nyt oiekasti että poliisi tutkii asiaa ja hakee lapseni pois.

ap

Sydämeen sattuu, kun lukee tuollaista tekstiä, kuin AP. lla! Olen ollut väsynyt ja hoitanut kahta lasta yksin, mutta koskaan ei tuollaiset ajatukset ole päässä pyörineet. AP ei vain tajua tilannetta, millaista on, kun se vauva onkin poissa. Toisaalta hyvä, että pyytää apua, mutta se pitäisi tehdä ennen ravistelua! Toivottavasti miehellä on selkärankaa hoitaa lapsi.

Toinen mitä voisit tehdä, on soittaa sosiaalivirastoon tai mennä lähimpään turvakotiin lapsen kanssa. Molemmista paikoista sinua autetaan varmasti eteenpäin.

Ja kerro siitä vauvan ravistelusta, se on oikeasti ihan törkeä teko pientä ihmistä kohtaan. Mutta jos kerrot siitä, voidaan vauvaa auttaa, jos hänelle on jotain tapahtunut.

Onnea elämässäsi, toivottavasti pääset vauvastasi eroon, jos oikeasti sitä haluat. Tätä toivon ennen kaikkea vauvasi tähden.

Synnytyksen jälkeinen masennus on voinut äityä nyt pahaksi tai sitten olet kerta kaikkiaan niin väsynyt että mielesi reistailee. Kun mulle tuli esikoisesta tuo, soitin itse neuvolaan. Mutta sun tapauksessa soittaisin lastensuojeluun. Vauvan voi antaa hetkeksi myös sukulaisille..olisko joku kummi tms? Siksi aikaa että menet nyt hakemaan itsellesi rauhoittavat, alussa niistä on hyötyä. Et tarvitse miehen lupaa. Vauvan turvallisuuden takia voit tehdä ratkaisun yksinkin.

Katso a i m a . f i sivut, paljon tietoa synnytyksen jälkeisestä masennuksesta! Heillä myös auttava puhelin. Soitathan heille, lapsesi vuoksi? Saat varmasti vinkkejä ja vertaistukea ja olosi helpottuu huomattavasti! Jos et itsesi vuoksi viitsi/kehtaa, niin lapsesi vuoksi. Teethän sen?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat