Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kokemuksia kaipaan.

Kommentit (15)

tikkurilassa on mielestäni hyvä uusi kampaamo UNIKA . mukavat tytöt ja saat juuri sellaisen tyylin kun haluat. hinnatkaan ei pitkään pahat.

kallis ja mielestäni ei hintansa väärti oli Salon titti haapala. Hienoa jälkeä olen nähnyt Pointista tulleilla, mutta tyyris sekä taitaa olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Annoin kampaajalle " vapaat kädet" kunhan leikkaa lyhyet ja muodikkaat hiukset. Olin kyllästynyt naapurintyttölookiin. Ei suostunut vaan teki oman päänsä mukaan teki porrastetun kampauksen ja vähän värjäsi. Taivutti mulle öklöt kiharat sisäänpäin ihan ku ois potta ollu päässä.

Sillä ois ollu hyvä tsäänssi tehdä vaikka mitä pitkistä lyhyiksi mutta ei...muutenki katto mua ku halpaa makkaraa...ja kisko kampauksesta karmen hinnan...

En mä huonoo tiedä oikeestaan, ehkä on tullut vaan väärinymmärryksiä joskus jonkun kanssa.

Mutta tyytyväinen olen ollut Hairstoreen, vaikka sitä aina haukutaankin. :)

Tiedän, että tämä on jo vanha ketju, mutta varoitukseksi kaikille, jotka saattavat googlettaa. Kallion Klipoteekki! Huonoin kokemus ikinä! Olin varannut ajan, mutta kampaajalla oli vielä edellinen asiakas. Odottelin ensin, kunnes kampaaja päätti hoitaa molempien hiukset yhtä aikaa. Hän aloitti ronskisti leikkaamalla ylikasvanutta otsatukkaa muistuttavat suorat pätkät "kehystämään" kasvoja. Tällaista en todellakaan ollut pyytänyt. Jälki muistutti lasten parturileikkejä. Olisin myös halunnut pitää hiukset mahdollisimman pitkinä, mutta pituudestakin kampaaja ehti napsaista aivan liikaa pois kysymättä. Nyt sitten taas kasvatellaan. Koko homma oli ohi noin 20 minuutissa, vaikka aikaa oli varattu 1,5 h. Hän ei edes varmistanut, että hiukset on leikattu suoraan (ja eihän ne tietenkään ole). Nyt on sitten ympäri päätä omituisia lyhyitä suoria pätkiä hiuksia, vaikka halusin muotoa ja kevyitä kerroksia. Ei enää ikinä kyseiseen kampaamoon! Ärsyttää ja harmittaa!

Vierailija

Hyvä: Hairstore ja Salon Hanna 

Huono: Hair Escape Helsingin Punavuoressa (kammottavaa asiakaspalvelua, asiatonta käytöstä, hirveä lopputulos)

Uusimmat

Suosituimmat