Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ainahan sitä puhutaan, et kotiäidit ei ehdi sitä, eikä ne kotiäidit ehdi tätä.. Itse olen kolmen lapsen kotiäiti (poika3,5, tytöt 2 ja 7kk)

enkä voi valittaa etten ehi. Harvemmin sitä tulee lähettyä kaupunkiiin lasten kans yksin päivällä kun mies töissä, mutta ei se johdu ajasta, vaan ettei vain tule lähettyä. Joka päivä mä meikkaan, eihän siihen mene kuin viitise minuuttia; meikkivoide, ripsari ja huulipunaa, joskus tykkään laittaa meikkiä enemmänkin. Uskon, et meikkaako kotiäiti vai ei, ei riipu siitä kerkeekö äiti, se on enemmänkin sellainen tahto juttu.

Yleensä mulla on lakatut kynnet, ja laitetut hiukset.

Kerran pari kuussa meen itekseni shoppaileen, sillon mies jää kotiin.

En ymmärrä myöskään kotiäitejä, joiden miehet eivät anna vaimojensa nukkua esim. viikonloppuna, vaan vetoavat työhön. Mun mies herää joka aamu kello 6 töihin. Itse herään 7-8 aikaan lasten kans, ja joka viikonloppu nukun joko la tai su pitkään. Mun mielestä ois väärin, jos vain ukko nukkuis pitkään viikonloppusin, koska kyllähän minäkin herään lasten kans suht. aikaisin.

Luulen, että kotiäidin tyytyväisyys perustuu aika paljon omaan mieheen, antaako mies arvoa sille mitä vaimo tekee. Kyllä mun mies muista aina muistuttaa, kuinka arvokasta " työtä" teen täällä meidän kotona. Koti on aina mukava paikka; siisti ja kauniisti laitettu. Lapset ovat onnellisia. Tuo ukko aina joskus töistä tullessaan mulle ruusuja, suklaarasian tai jotain muuta, mikä piristää mun mieltäni tosi paljon.

Molemmin puolista arvostusta ja muistamista- siihen perustuu ainakin meidän suhteen onnellisuus.

Kommentit (6)

minä saan TODELLA harvoin nukkua pitkään, ukko harvoin edes synttärinä tai äitienpäivän tuo kukkia, jos mä haluan kaupungille niin pitää raahata lapset mukana --> ei ehdi katsella mitään/kuluttaa muuten vaan aikaa siellä, mä en kotona meikkaa...kaupungille saatan laittaa meikkivoidetta ja ripsaria.

Tää pisti silmään:

En ymmärrä myöskään kotiäitejä, joiden miehet eivät anna vaimojensa nukkua esim. viikonloppuna, vaan vetoavat työhön.

Eli se on naisen vika, kun mies nukkuu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" en ymmärrä kotiäitejä, joiden mies.." siinä sulle vastaus. on hienoa, et sun mies on tollanen, mut mitä oon ympärilläni ja näin virtuaalisesti todennut, niin ehkä joku muutama prosentti miehistä on sun miehen kaltasia.

Kaikilla ei voi olla täydellistä miestä. Ja kaikilla miehillä ei voi olla täydellistä vaimoa. Muistetaan sekin vielä.. ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat