Vierailija

Kommentit (28)

mä taas ihan oikeasti olen kaunis, siro, vaalea.. mutta en mä tunne ylpeyttä siitä. toki on ihanaa olla kaunis, mutta en oo tosiaankaan leso. kukaan ei oo täydellinen, esim. mun sivuhampaat on vähän keltaset

Sisältö jatkuu mainoksen alla

On sääli jos joku ei rakasta itseään. Periaatteessa kun jokainen ihmisyksilö on kaunis Luojan luomus.

Ja jos joku todellakin on kaunis fyysisesti ihmisten määrittelemän mittapuun mukaan, niin eihän siinä mitään pahaa ole, jos henkilö sen myös itse tiedostaa. Rumaksi tällainen ihminen tulee silloin, kun normaali itsensä rakastaminen ja hyväksyminen muuttuu itserakkaudeksi. Itserakkaus on itsensä nostamista muiden yläpuolelle ja omien etujen ajamista muiden etujen kustannuksella.

Suosittelen ap:ta myös rakastamaan itseään ja huomaamaan kuinka upean yksilön Luoja on sinussa luonut. Olet ainukertainen ihminen, kaltaistasi ei ole toista. Rakasta ja hyväksy itsesi.

Yleensä " kauniit ihmiset" ovat niin epävarmoja itsestään että eivät näe muuta kuin itsensä.

Siinä sitten rupsahat ja mietit itteäs ja maailma valuu ohi, kaverit jättää kun olet mulkku kun et näe kuin itsesi ja sääliks käy. voi voi.

Vaikka harvassa he ovat. Joku totuus piilee siinä, että monesti mukavat, ei-itserakkaat kauniit ihmiset eivät aivan tajua miten kauniita ovatkaan ; )

Ei sillä ole mitään tekemistä itserakkauden kanssa. Hyvän henkisen tasapainon ja terveen itsetunnon omaava ihminen EI todellakaan itserakkaasti tuo esille omaa kauneuttaan. Ja kauniita ihmisiä on todellakin olemassa.

Ehdottomasti näin = Pidä itseäsi kauniina niin voit henkisesti PALJON paremmin kuin jos et pitäisi.

Itsensä tsemppaaminen ym on aina hyvästä kuin itsensä alentaminen!!

Minä taas joskus ihmettelen, että kuinka joku voi pitää itseään rumana. Itsehän sitä parhaiten oman sisäisen kauneutensa tuntee ja jos se ei heijastu edes itselle ulospäin, niin melko vähän sitä kai silloin on.

Ja surullista, jos näkee itsensä niin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat