Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tuntuu että voisin syödä jatkuvasti ja aivan hirvittäviä määriä. Päivällisellä meni 1 1/2 pihviä ja kermaperunoita, vanukas ja 3keksiä+ monta lasia maitoa.

Ennen iltapalaa oli jo hirvittävä nälkä ja kun vihdoin pääsin syömään upposi 2 suurta sämpylää, jugurtti ja banaani..

Olen jo palautunut synnytyksestä ja ylimääräisiä kiloja ei ole, mutta hieman pelottaa mitä tästä syömisestä seuraa...

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Me joilla ei ole kehossa vararavintoa, hankitaan maidontekoenergia syömällä. Kroppa vain ilmoittelee, että se tarvii ruokaa. Eli ei siitä mitään pahaa seuraa, vaan päinvastoin hyvää: vauva saa ruokaa. On meitä imetyssyömäreitä paljon, enkä minä ainakaan syönyt edes aina kovin terveellisesti, mutta mitään kiloja ei kyllä jäänyt, saatoin jopa pari kiloa laihtua, vaikka tarkoitus ei ollut.

Saatoin soittaa miehelle, että tuo töistä tullessaan pussillisen sämpylöitä. Mieshän aina toi ja ehdin syödä ne vielä ennen iltaruokaa... Mun ruokahalu oli aivan valtava, mutta yhtään ylimääräistä kiloa ei kertynyt ja kaikki raskauskilot hävisi parissa kuukaudessa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat