Vierailija

Alkaa kuulostamaan siltä että kaikkien häät on ollu täydellsiä?

Kommentit (8)

minä en yleensä tykkää häistä. Mutta me suunnittelimme itse omat häämme jokaista yksityiskohtisuutta varten. Lähes kaikki onnistui. Moni sanoi, että ne olivat parhaimmat häät, missä olivat koskaan olleeet... Ohjelma oli tasapainossa ja se koko ajan viihdytti erilaisuudellaan. Ruokaa oli blineistä ja mädeistä juustopöydän kautta kakkuun (joka ei tosin ollut hyvä).

Kai tätä on uskottava. Aikaa on jo 15 vuotta, eli ihan en enää itse muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vihkiminen seurakuntakodin salissa yhden tutun ja kanttorin todistamana. Sitten käytiin kahvilla ja painuttiin kotiin laittamaan lapselle ruokaa.

Juuri sitä mitä halusimme. :)

Kaikki ainakin sanoneet jälkeenpäin, että olivat ikimuistoiset :)

Teemahäät oli eli Disney-aiheiset pukeutumista ja koristelua myöten.

Ihana paikka, isot häät, paljon ruokaa ja juomaa, sopivatsi ohjelmaa ja ennen kaikkea tosi hyvä ilmapiiri - on tässä muutamat kymmenet häät tullut viime vuosina koluttua.

Valitettavasti pari erosi vajaan vuoden kuluttua... :)

Juuri sellaiset kun halusinkin.

Lähes kaikki kutsutut naiset tosin sanoivat etteivät itse sellaisia häitä haluaisi. Mutta minä halusin, sain ja olen todella tyytyväinen häihimme vieläkin.

Miestä taitaa vähän harmittaa, kun ei perinteisiä isoja sukuhäitä saanut. Mutta onneksi koki kuitenkin avioliiton kanssani tärkeämmäksi, kuin haluamansa laiset häät.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat