Vierailija

Kommentit (4)

Hyviä B1-vitamiinin lähteitä ravinnossa ovat kaurahiutaleet, täysjyvävilja, idut, maapähkinät, hedelmät, vihannekset, peruna, sianliha, kala, kana, munankeltuainen ja maito.



B2-vitamiinia on hedelmissä, kasviksissa, lihassa, kalassa, vilja- ja maito-tuotteissa sekä hiivassa.



B3-vitamiinia on runsaasti maksassa, lihassa, kalassa, leseissä ja pähkinöissä.



B5-vitamiinia on lähes kaikissa elintarvikkeissa.



Parhaita B6-vitamiinin ravintoainelähteitä ovat liha, lohi, maksa, munuaiset, munankeltuainen, maito, hiiva ja kuorimattomat viljatuotteet.



B12-vitamiinia on ainoastaan eläinkunnan tuotteissa.



Hyviä biotiinin lähteitä ravinnossa ovat mm. maksa ja muut sisäelimet, munankeltuainen sekä hiiva, vehnäleseet ja pähkinät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat