Seuraa 

4h lento kahden pikkusen kanssa?meidän tytöt ovat sillon toukokuussa 1v5kk ja 5kk vanhoja..sujuko hyvin lentomatka..me ollaan toukokuun 14.päivä lähdössä kyprokselle meidän 1v hääpäivää viettämään..

Kommentit (2)

Kyllä se hyvin menee. 1,5 vuotias osaa jo olla kiinostunut siitä lentämisestä, jännä kiva uusi juttu. On ikkunasta katsomista ja lentoemännän antama lelu yms. Riippuu tietty kellonajastakin, miten menee. Mutta 1,5 vuotiaan kanssa ei välttämättä voi laskea unen varaan, se voi olla niin innoissaan uudesta jutusta, ettei ehdi nukkua.

Mä kyllä harkitsisin ylimääräistä paikkaa, eli kun molemmat on alle 2v, heille ei automaattisesti paikkaa koneessa kuulu. Voi olla aika raskasta pitää kokoajan lapsia sylissä ja nukkumaankin mahtuvat paremmin kun on 3. paikka käytössä. Meidän lapset nukkuu koneessa yleensä lattialla, niin pääsevät kunnolla maate. Vauvalle tietysti yritätte saada vauvan kopan, mutta ainakaan me ei olla onnistuttu sitä vauvan kanssa saamaan, kaikissa koneissa kun sitä ei ole.

Mä en kyllä enää edes muista lasten ensimmäisiä lentoja, joten ei kai niissä ihmeempää ollu. Mieleen on lähinnä jääny se, kun meidän keskimmäinen on oikea Mr Unenlahja ja sitä sai kantaa nukkuvana lentokentällä. Se oli huomattavasti enemmän suunittelua vaativaa kun itse lento:).

ja matkaa varatessa sanottiin kyllä että ois kiva saada tommonen vauva koppa..ja se lento lähtee 16.30 ja kestää 4h..ja kun meidän taapero ei viihdy kun korkeintaa 5min paikoillaan,mutta kyllä me siitä selvitään kunnialla..ja lomasta tulee tosi hauska..toivottavasti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat