Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen menossa magneettikuvaukseen, ja tajusin juuri, että raskaus on mahdollinen. Seuraavien menkkojen pitäisi alkaa vasta viikko kuvauksen jälkeen, joten en voi asiaa testilläkään selvittää.

Voiko tutkimukseen mennä, vai pitäisikö siirtää niin että tietää varmuudella onko raskaana vai ei? Onko näin varhaisessa vaiheessa haittaa sikiölle, jos kuvaus tehdään?

Kommentit (7)

ei ole todettu että magneettikuvauksesta olisi haittaa sikiölle. Useissa sairaaloissa tehdään esim. lantion kuvaus synnytystapa arviota varten juuri magneetissa. T. ei rtg-hoitaja, mutta kuitenkin asiasta jotain tietävä

Vierailija:

Lainaus:

Olen menossa magneettikuvaukseen, ja tajusin juuri, että raskaus on mahdollinen. Seuraavien menkkojen pitäisi alkaa vasta viikko kuvauksen jälkeen, joten en voi asiaa testilläkään selvittää.

Voiko tutkimukseen mennä, vai pitäisikö siirtää niin että tietää varmuudella onko raskaana vai ei? Onko näin varhaisessa vaiheessa haittaa sikiölle, jos kuvaus tehdään?

Ei saa nennä kuvaukseen jos epäilee tai on raskaana. voi aihettaa sikiölle vahinkoa. multa kysytty aina kun kuvaukseen menny et olenko tai epäilenkö. kannattaa ehdottomasti siirtää aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ensimmäistä kertaa muuten puoleen vuoteen toivoisin, että en ole raskaana. Olis hyvä saada tämä tutkimus selväksi ennen vauvaa. Mun tuurilla tietysti nyt sitten on tärpännyt. :)

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Ei saa nennä kuvaukseen jos epäilee tai on raskaana. voi aihettaa sikiölle vahinkoa. multa kysytty aina kun kuvaukseen menny et olenko tai epäilenkö. kannattaa ehdottomasti siirtää aikaa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat