Vierailija

vaikka siihen Olet mitä syöt, niin enkö joudukin joka päivä kotioven avatessani sen ohjelman jälkeen itse kantamaan vastuun, hyvässä ja pahassa?

Siis minähän joudun työpaikkojen ruokataukokeskusteluihin, koko Suomi saa minut nähdäkseen ja oikeutuksen myös olla minusta jotain mieltä. Ja tasan varmasti mieltä ollaan.

Ratikassa istuessa en sen jälkeen ikinä voisi olla varma että hymyileekö tuo ihminen minulle vain muuten vai sen takia että olen " julkkis" .

Näin se vaan on.

Kommentit (3)

Sama pätee myös mun mielestä ihmisiin jotka tilittää elämäänsä ja laittavat esim. kuvansa nettiin. Sitten on turha itkeä kun ihmiset alkavatkin olla ihan tosissaan jotain mieltä...

keinolla millä hyvänsä. Miten ihmeessä he eivät käsitä, ettei se julkisuus välttämättä -tai hyvin todennäköisesti- ole aina positiivista? Sitten kun sitä kritiikkiä tulee, niin itketään (julkisesti, tottakai) että miksi kaikki asiansa pitää vatvoa julkisuudessa... Voi elämä. Järjenkäyttö olisi kyllä ihan suotavaa jo tuossa " aion julkuksi" -vaiheessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta eri asia on taas esim. vain työnsä puolesta julkisuudessa olevat. Esim. näyttelijät. Miksi ei voisi olla näyttelijä (ja toteuttaa unelma-ammattiaan) ja pitää silti yksityiselämänsä vain itsellään? Osa tietysti näyttelijöistäkin tunkee itsensä lehtien palstoille, mutta on niitäkin jotka haluavat olla rauhassa saamatta rauhaa.

Sääliksi käy myös kuninkaallisten lapsia. Heillä ei ole varaa valita.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat