Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

vähän väliaikatietoja tuuletan.... :)

Kommentit (23)

on tullut suolaakin mätettyä aika reilusti.

nyt en lisää suolaa mihinkään.

ei sen niin väliä minulle,onko menetetty paino nestettä vai läskiä, pääasia, että suunta on alaspäin:)

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en anna tulla takaisin enää ikinä.

matka jatkuu kohti normaalipainoa.

kikka on ollut pelkästään se, että pidän pidän päivän syömingit alle 1000kilokalorissa, ja rehuja,ja reductil.

eli opettelen syömään "terveellisesti".

-ap

hyppäsin aamulla vaakaan, ja alamäki senkun jatkuu:)

ja kyllä, vaikka onkin vasta 10kiloa karissut,tästä valamaisesta massasta,niin kyllä sekin tosiaan jo oloa helpottaa.

en edes rynni alennusmyynteihin etsimään tuskaisena isoja extralargemegavaatteita, vaan säästän sen ilon tammikuun alennusmyynteihin,kun olen saanut lisää karistetettua läskiä pois,löydän kenties helpommin vaatteitakin.

-ap

Eikä se nyt pelkkää nestettä ole tuo kymmenen kiloa, kyllä siinä on varmasti läskiäkin mukana! Se on hyvä kun tulosta tulee nopeasti, pysyy motivaatio hyvin yllä. Itsekin täällä laihduttelen, 7kg on pudonnut, 8kg pitäisi vielä saada pois. Onnea urakkaasi!

Täällä myös pikkuhiljaa tehdään elämänremonttia ja pieni vinkki vielä! Syö lounaaksi se normaali "raskaampi" perheruoka, jotta ehdit sen päivän aikana kuluttamaan. Sitten päivälliseksi se salaatti tai keitto! Näin on kulutuskin kohdallaan syömiseen verrattuna. Itse olen saanut jo pois noin 8 ja tavoitteena pääsy normaalipainoon eli 10 vielä pois! Samat on tavoitteet kuin sulla!

On ihan pakko tulla kertomaan miten ihanalta tuntuu kun vanhat vaatteet mahtuvat päälle! Sovittelin juuri housuja jotka eivät vielä muutama viikko sitten mahtuneet ja nyt sain niistä ihan hyvin napin kiinni. Olen menossa viikonloppuna eräisiin juhliin töihin ja harmittelin etukäteen kun joudun ostamaan sinne uudet vaatteet, mutta nyt ei tarvitsekaan! Mulla on kaapit täynnä sopivia vaatteita kunhan vielä muutaman kilon pudotan! Tuntuu tosi hyvältä :)

itsekin olen dietillä ja kun hehkutin muutaman viikon jälkeen täällä hyvää aloitustani sain juuri samanlaisia kommentteja kuin sinäkin olet saanut.

Ei ole mulle tullut takaisin ja laihtuminen jatkuu edelleen nyt - 25 kg. Aloitin tammikuussa.

Jos on paljon ylipainoa tippuu toki enemmän kuin niillä joilla on vähän laihdutettavaa.

10 kg pudotus vaikuttaa oloon todella positiivisesti on vähemmän raahattavaa ja usko siihen että onnistuu jatkossakin sen kun kasvaa.

kesäloman kunniaksi tsempannut (aamupalaksi näkkäriä, lounaaksi salaatti tai kasviskeitto, päivälliseksi ihan normaalia perheruokaa, ja iltapalaksi marjoja) toivotaan että nyt lähtee taas alaspäin. Olen kokoa 44 ja tavoitteena olisi 40-42 ja littana maha :)

lähtöpaino oli 142.8.. :(

eli vielä riittää läskiä.. saattaa tosiaan olla pelkkää nestettäkin tuo kymppäkilo, mutta mukavaltahan tuo tuntuu.

-ap

Se tulee heti takaisin ja on tosi epäterveellistä.

Nyt kun olen sanonut tuon tämän palstan vakiot, niin voin onnitella, onnea!!!

Ja mikäs on ollut kikkasi?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat