Vierailija

Onko huomenen / päivän toivottelu _todellakin_ niin vaativa juttu, että mieluumin jätät sen sanomatta? Oletko muuten sulkeutunut / äreä? Onko normaalit käytöstavat jäänyt opettelematta?

Minua suututtaa ihmiset, työkaverit, naapurit jne. jotka yrmeästi nostavat nenänsä tai kääntävät katseensa, kun iloisesti huikkaan huomenen...Miksi et tervehdi?

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tervehtiä kuuluvasti vastaantulevaa tuttua ihmistä! Päinvastoin hävettää moukka vastaantulija joka ei omaa edes alkeita käytöstavoista!

tervedin heitä kahta innokkaammin, leveästi hymyillen.

Pitäisikin oikeastaan keksiä jokin pieni heitto, jonka sanoisi aina kohdattaessa. Siitäkös vasta slaagin saisivat=)

Jos ihminen ei vaivaudu vuoden aikana tervehtimään (joka päivä nähdään) kuin 10-20 kertaa. Emme hae lähempää kontaktia.

Kyllä alkaa mennä jo huumorin puolelle.

En siis moikkaile kaikkia vastaantulijoita. Mutta naapuria, tuttua, työkaveria jne. kyllä tervehdin. Jos olen täysin ajatuksiini vaipunut, enkä huomaa että minua tervehditään, en luonnollisestikkaan tervehdi takaisin.

ihmisiä jotka ei vaivaudu vastaamaan jos tervehtii. Hän on ottanut toisten kasvattamisen tässä elämäntyökseen ja sinnikkäästi jaksaa aina rasittaa vastaamatonta nuivaketta tervehtimällä aina vastaantullessa kuuluvalla äänellä!

Moukkia täältä kyllä löytyy, jos löytyy joku niin helvetin hyvä yy ettei voi vastata tervehdykseen! Upotkaa!

Tuttua ei olekkaan, mutta puhuin nyt vastaantulioista eli myös tuntemattomista ihmisistä.

Ja se on moukkamaista, jos ei ole minkäänlaista tilannetajua.

Mun muru ihan samaa maata.

Ja kyllä hävettää. Millä sen sais tajuumaan, ettei idioottimaista käytöstä korjata käyttäytymällä ite idioottimaisesti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat