Seuraa 

Olo on kauhea :x Kolmatta päivää pientä kuumeilua, pahoinvointia (ei onneksi oksentamista) ja väsymys on ihan kauhea, ajoittain. Nyt ei väsytä, koska sain nukkua päiväunia, se on ainut joka auttaa pitämään pahoinvoinnin edes joten kuten aisoissa.

Nyt tietää koko suku mun raskaudesta, oli pakko kertoa koska vatsa ei enää asiaa halua piilotella. Se kun on tosi iso jo. Muutenkin tää mun pahoinvointi on erittäin läpinäkyvää.

Eka neuvola vasta 4.4.06.

Muistakaa siirtää kelloja ;) Hyvää yötä ja hyvää huomenta kaikille x)

Swehina rv 7+0

Kommentit (7)

Minua huolestuttaa kun olen ollut niin energinen koko aamun. Sain raivattua muutaman vaateröykkiön (joo,meiltä löytyy sellaisia) ja pestyä lakanoita. Mainitsin huolenaiheestani miehelleni joka totesi vain että sehän on hyvä kun on energinen. Huolestuttaa siis että jos tämä on mennyt kesken,tällaista elämä voi olla keskenmenon jälkeen.. Olen sanonut itselleni että jos menee kesken niin menee,mutta kuitenkin,huokaus.

No,kai tämä energia on sitten vain käytettävä hyväksi!

Jas 7+2

En ole moneen päivään ehtinyt koneelle kirjoittamaan, vain pikaisesti lukaisemaan joitakin kuulumisia. Ekassa neuvolassa on käyty, sillä viikot lasketaan kuukautisista kunnes toisin todistetaan... Meillähän ei ole tarkkaa tietoa niistä viikoista, kun vain yksi kierto ja siitäkin testasin aika myöhään plussan. Itse siis epäilen viikkoja olevan luokkaa 7+. Hassua, miten samassa neuvolassa eri ihmiset toimivat hiukan toisin... Kakkosen kanssa kuunneltiin sydänääniä jo viikolla 9+2 (ja kuuluivat), vaikka tietenkin varoitettiin, ettei välttämättä vielä kuulu. Nyt sitten sanottiin, ettei edes yritetä kuunnella ennen kuin viikkoja 12+. Nyt sitten odotellaan toista viikkoa ultraan ja toivotaan parasta. Hassua, kuinka sitä pelkää kaikkea pientä *kipuilua* ja on koko ajan varpaillaan!

Olo on suhteellisen hyvä, mitä nyt loputonta väsymystä, jota ei edes päiväunet korjaa. Lisäksi alituiseen on nälkä, mutta silti ei jaksa paljoa eikä oikein kaikki tahdo maistuakaan. Mies juuri totesi, että ihan samaa olet edellisilläkin kerroilla hokenut :) Eipä tuo äijänköriläs tahdo muistaa mitään sanomaani, mutta kummasti raskausaikoina kertailee edellisiä tuntemuksiani :) Toivottavasti kaikki nyt menee hyvin, sillä tämä jäänee näillä näkymin meidän viimeiseksemme. Mies kun pelkää konkurssia... Itse kun olen suurperheestä, ottaisin vielä muutaman lisää :)

Ihana päivä! Lasten päiväunien jälkeen lähdemme koko perheen voimin ulkoilemaan. Vielä on mahdollisuus ulkoilla jäillä, pian ei enää uskalla! Oikein aurinkoista sunnuntaita kaikille masunkasvattajille!

Niin, miehen mielestä olen jo niin raskaanaolevan näköinen, ettei ihme, jos herää epäilyksiä. (Vielä emme ole kellekään kertoneet...) Sen se tekee, kun omaa pyöreitä muotoja ja taipumnuksen kerätä masua raskauksien jälkeen :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä onkin esikoisen 1-vuotis synttärit ja kaukun eilen tekasin. NAM! Ei ole kyllä vieraita tulossa, kuin kaksi kummia. Muuten sukulaiset asuvat niin kaukana etteivät lähde sen takia käymään. No eipä sitä ensimmäisenä synttärinä tartte mitään hälinää ollakkaan.

Mulla on kans virtaa riittäny parina päivänä, ei väsymyksestä tietoa ollenkaan tai minkään moisista raskauoireista. Aikasemmat päivät onkin sitten ollu hirveetä väsymystä ja kuuma kokoajan. Musta on ihan ärsyttävää kun on kokoajan kuuma, tekis mieli mennä pakasteeseen istumaan.

Tänä iltana ois viiminen työpäivä, sitten varmaan ollaan loppuaika kotona, kun muuta työtä en oo saanu.

Taitaa synttärisankari herätä. Joten hauskaa päivää vaan kaikille!

nuusku ja masu rv?(ei jaksa muistaa) ja synttärisankari

Viikolla 7+3. Niin ainakin kiekko näytti äsken kun sitä tutkailin. Ensimmäinen neuvolakin on vasta 7.4. Miten tähän raskauteen osaisi oikein suhtautua. Ei oikein mitenkään vielä. En tiedä vielä onko kaikki edes hyvin ja kasvaako sisälläni todella mitään. Ainahan on se mahdollisuus, ettei kaikki menekään suunnitelmien mukaan. Siksi yritänkin pitää jalat maassa.

Onneksi tuossa auttaa se, ettei minulla ole mainittavammin pahoinvointia. Raskausoireita ei ole oikeastaan kuin se, etten voi syödä lainkaan maitoa ja minua närästää. Siinä ne. Kunpa ne pysyisivätkin minimissä. Vatsa on pieni vielä kauan, vaikka sen toivoisikin jo näkyvän ja kasvavan. Odottavan aika on pitkä.

Ensimmäinen neuvola menee talkootyöpäivälle. Se viikonloppu ollaankin sitten tiukasti kiinni vanhimman lapsen kevätnäytöksessä. Olisi niin paljon tehtävää ja loppujen lopuksi aika kuluu siivillä. Toisaalta se on todella hyvä juttu. Voi vain unohtaa hetkeksi koko raskauden, ei tarvitse huolehtia :)

2-vuotiaalle pojalle tuli perjantaina äkäinen flunssa ja on sitten oksennuksia saatu siivoilla oikein urakalla (helposti oksentaa limaa..), siivoiltu pöpöjen pelossa kämppää ja yritetty saada pikkuista syömään ja juomaan kun kuumekin on kova :/

Tulipa taas mieleen että jahka/jos ja kun meillä on kolme lasta, tulee sairastelut olemaan varmaan jotain aivan järkkyä, meillä kun on perheessä vielä astmaa mikä pahentaa/pitkittää tavallisia nuhakuumeita.. :( Mutta onneksi elämä on muutakin kuin sairastelua :) ja kasvaahan ne lapset koko ajan ja kaikki helpottuu..

Meillä ei vielä lapset tiedä meidän projektista :DDD Ihanaa on kertoa, sitten kun sen aika tulee! Esikoisella on ollut jo pitkään " vauvakuume" ;)

29.3. on mulla ultra ja 30.3. neuvola että tulevalla viikolla riittää vipinää. Oma olo on tilanteeseen nähden loistava :)))

-punalatva-

Lauantaina olisi ollut iltavuoro, mutta väsytti niin kamalasti, että oli pakko soittaa töihin ja sanoa mahataudin tulleen ja vieneen voimat... Hyi minua... Eilen nukuinkin sitten kahdet päiväunet ja yön onneksi hyvin. Nyt mietin, että soittaisko töihin ja peruisi vielä tämänpäiväisen yövuoron... Sitten seuraava työvuoro olisikin vasta torstaina. Keskiviikkona siis ultra ja seuraavan viikon perjantaina neuvola. Esikoinen on isänsä luono viikonlopun, joten ei onneksi tarvi viihdyttää kuin neitiä. Jollain muullakin oli uusioperhe, eikö? Meillä miehen kanssa molemmilla jo ennestään " omia" lapsia kaksi ja nyt ensimmäinen yhteinen tulossa = ). Samoin joku kyseki mun työvuorojen ja nimimerkin paljastamana ammattia, niin sairaanhoitaja olen ja akuuttiosastolla töissä. Molemmista edellisistä raskauksista olen jäänyt äitiyslomalle varhennetusti. Itseni piti huudella listalta löytyvien kolmen Päijät-Hämäläisen perään!!!!!!!!!!!!!!!!!!Huhuu!!!!!!!!!!!!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat