Seuraa 

hassua, kävin tossa marrasmasujen keskustelua lukemassa.. aikas hassua kun oma l.a on marraskuu ja teillä kaikilla oli kaikkia " oireita" mikä tietääkseni on hyvä mutta itsellä ei juuri mitään ja rv on kuitenki jo6-7... aarg.. onnea vaan juu kaikille.

Kommentit (7)

Mulla ihan sama tilanne kuin sinulla! Mä testasin neuvolassa maanantaina plussan (kävin siellä varmistamassa raskauden), la joskus 21.11.2006 eli rv jotain kuuden tietämillä, eikä mitään, ei yhtään mitään oiretta.

Ensimmäisestä oksensin jo ennen kuin olin plussannut. Tässä välissä 12/05 tuulimunaraskaus ja nyt tämä... Jonkinsortin oire voisi tuoda jotain varmuutta tähän epätietoisuuteen!

Jännätään yhdessä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

huomaavat olossaan muutoksia jo ennen kun on testanneet. Mutta eipä kaikille tuu oireita ollenkaan. Ole ilonen jos oot säästynyt pahoinvoinnilta ja väsymykseltä:)

pricilla 29+5

Eipä täälläkään ole varsinaisia oireita raskaudesta ollut. Nyt menossa rv 12+3, ja mun huimat oireet oli ihan alussa ruumiin lämmön nousu reilulla puolella asteella mikä kai aiheutti palelua. Ja sitten vähän normaalia väsyneempi olo. Mutta kun joka paikassa toitetaan vaan pahoinvointia tai muuta, niin senpä puoleen koen oman alkuraskauteni täysin oireettomaksi. Olen tästä todella onnellinen, eipä tuo oksentelu juuri kiehdo. Mutta onhan tässä koko ajan pieni pelko persiissä, että onkohan tuolla masussa edes mitään... mutta oli ainakin alkuraskauden ultrassa :)

Ei se oireettomuus tarkoita välttämättä huonoja uutisia! Toisilla on todella kovat oireet ja silti raskaus päätyy kesken :( Nämä *oireet* voivat olla niin huomaamattomia, ettet vain pidä niitä raskausoireina, kun yleensä puhutaan lähinnä pahoinvoinnista, väsymyksestä, rintojen arkuudesta tmv ja erilaisia raskauden aiheuttamia muutoksia voi olla niin monenlaisia. Jokaisen keho kuitenkin on yksilöllinen etkä voi sen oireille tai oireettomuudelle mitään. Itselläni on ollut aina TOSI vähän oireita ja tuntuu, että ne joka kerta vain vähenevät. Siksi sitä tietenkin pelkää, ettei kaikki ole hyvin ja on koko ajan peloissaan. Eihän se mitään varmaan auta sanoa, että ole rauhassa ja nauti hyvästä olostasi. Kyllä niitä oireita ja vaivoja ehtii tulemaan :P

vastauksesta. tuntuu vaan et kaikki ne oireet tois jonkun näköisen varmuuden mut odotellaan viimeks meni vaan kesken ja ei oll silloinkaa mitää oireita.. viime lokakuussa ja sit viel leikattiin kystia.. mut toivon todella et kaikki ois hyvin.. olen synnyttänyt vuonna 01 ja nyt niin iso vauvakuume !! odottevan aika on pitkä..

Mä olin ihan hermona alkuraskaudessa kun kaikilla muilla tuntui olevan oireita vaikka muille jakaa ja mulla ei ollut mitään. Joskus 8-9 viikolla alkoi sitten lievä kuvotus, mutta tosi vähän silloinkaan mitään oireita oli. Sillon hermostutti ja huolestutti, mutta nyt on vaan onnellinen että oli niin helppo alku =)

Onnea odotukseen!

pikku-milli & paco 35+2

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat