Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Imen vain salmiakkikarkeista kuoren ja sylkäisen kovat sisukset roskiin. Yleensähän niissä on se herkku siinä päällä, tulinen ja suolainen. Tai rouskaisen auki, imeskelen jauhot ja syljen palat pois.

Kommentit (15)

Kun herkkuja tekee mieli, syön hyvällä omalla tunnolla. Liikun paljon ja syön terveellisesti, ei paino nouse. Mitä hiton järkeä tommosessa pelleilyssä on?

Sekopäät!

Vierailija:

Lainaus:

Kun herkkuja tekee mieli, syön hyvällä omalla tunnolla. Liikun paljon ja syön terveellisesti, ei paino nouse. Mitä hiton järkeä tommosessa pelleilyssä on?

Sekopäät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ostan maustettuja (esim. sour cream & onion) sipsejä ja nuolen niistä mausteet pinnalta, itse sipsi menee sitten roskiin. Näin jää aika paljon kaloreita saamatta ja sipsinhimo tyydyttyy. Tietty teen tätä vain silloin kun olen ihan yksin ;)

Aivan sama kuule että nieletkö vai syljetkö...jokatapauksessa saat ne sokerit imeytymällä. Kuinka ajattelit että se olisi terveellisempää?

Vierailija:

Lainaus:

Ostan maustettuja (esim. sour cream & onion) sipsejä ja nuolen niistä mausteet pinnalta, itse sipsi menee sitten roskiin. Näin jää aika paljon kaloreita saamatta ja sipsinhimo tyydyttyy. Tietty teen tätä vain silloin kun olen ihan yksin ;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat