Seuraa 

Onko kenelläkään tietoa / kokemusta siitä kuinka osittaisimetys vaikuttaa pointsien laskentaan? Liikunnastahan saa pisteitä anteeksi. Ajattelin vaan, että kyllähän imetyskin energiaa kuluttaa, mutta kuinka paljon?

Itselläni puolivuotias vauva, joka syö kiinteitä aterioita 3 x päivässä, muuten imetän. Maitoa tuntuu kyllä riittävän kaikesta huolimatta, mikä on tietenkin tällähetkellä tärkeintä ja siksi asiaa tiedustelenkin.

vastauksista kiitollinen Minsku

Kommentit (7)

Itse olin osittaisimetyksellä ja käytössäni oli 8 pistettä ylimääräistä. Laskeskelin pisteitä kylläkin ihan omatoimisesti, joten en tiedä miten niillä menee, jotka oikein kuuluvat noihin ryhmiin. Mutta sain ainakin painoa putoamaan tuollakin pistemäärällä, -11 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Laihdutin runsas vuosi sitten Painonvartijoissa imettäessäni kolmatta lastani ja silloin täysimetyksestä sai 10 lisäpistettä ja osittaisimetyksestä 5. Tuskin ohjeet ovat siitä kovasti muuttuneet. Osaimetin silloin joten käytin aluksi 5 lisäpistettä päivässä. Paino kuitenkin putosi hieman liian nopeasti joten lisäsin pari pistettä lisää, yht. n. 6-7 pisteeseen.

Kannattaa siis kokeilla ensin tuolla 5 lisäpisteellä ja jos paino putoaa enemmän kuin 500g/viikko niin lisää pari pistettä ja katso kuinka paino sitten putoaa!

Painonvartijat kutsuu taas tätäkin mammaa;)

Tansku, pojat 12v & 11v ja tytöt 1v5kk & 3kk

Hei, kyllä putoaa paino 8:lla ylimääräisellä pisteellä. Mulla ainakin lähti ihan ropisten ensimmäiset neljä kiloa noilla pisteillä. Reilu kilo viikossa!

Täysimetin noista kaksi viikkoa ja nyttemmin osittaisella.

Tsemppiä laihduttajille !

En tosin ole aivan varma onko tuo varsinainen pistelaskujärjestelmä muuttunut tässä välillä...

Uusien ohjeiden mukaan pisteisiin lisätään 5 pistettä jos imettää osittain. Lisäksi suositellaan, että ruokavaliossa on pehmeitä rasvoja (väh. 3 tl), kalsiumia ja kasviksia, marjoja ja hedelmiä riittävästi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat