Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei!

Menin tyhmyyksissäni testamaan nyt pp 11 aamulla ja Apteekin testi näytti negaa...onko kukaan testannut kuitenkin plussaa myöhemmin? Harmittaa että menin testaamaan liian aikaisin kun oikea testipäivä on 30.3. Oireita löytyy mutta Luget ja Progynoovat varmaan asialla:(

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse testasin pp12 haalean plussan, sellaisen, etta piti ihan tosissaan aluksi tihrustaa, onko siina viiva vai ei. Vasta pp14 sain selkean viivan. Joten viela ei kannata antaa periksi!

Mäkin olen saanut haamun kakkosestamme PP12 ja se tosiaan oli todella todella haalea. Sanoivat väestöliitossa ettei ole herkimmästä päästä. Sitten vasta PP16 olikin se varmempi viiva....

onnea ja sitkeyttä keskiviikkoon asti!!

Ilmis

mulla on testipäivä keskiviikkona 31.3. eikä 30.3. Oonpa hajamielinen...on kyseessä tuoresiirto luovutetuilla munasoluilla. Oireita on ollut tähän asti mutta nyt tuntuu ettei rinnatkaan ole enää kipeät. Kyllä harmittaa kun menin testaman näin aikaisin, keskiviikkoon on vielä niin pitkä aika:(

siltikin tulos voi vielä muuttua. Sullako on testi 15pv siirrosta? Onko tehty IVF vaiko PAS? Mulle on aina IVFssä annettu testipäiväksi 14pv siirrosta ja PASissa 16pv siirrosta. Toki plussa voi näkyä aikaisemminkin, mutta sinuna odottelisin nyt sitä virallista testipäivää ja testaisin vasta sitten uudelleen (itse malttamattomana testailijana kyllä tiedän, ettei odottaminen ole helppoa). Pidän kovasti peukkuja, että plussa paukahtaa sinulle torstaina!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat