Vierailija

Mietitään parasta ehkäisyä. Kierukka ei jotenkin houkuttele ja tiedän todella monta, jotka ovat tulleet raskaaksi kierukasta huolimatta vaikka todennäköisyys pitäisi muka olla pieni.

Mikä ehkäisy teillä on pettänyt? Onko kellään sterilisaatio pettänyt?

Meillä on kaksi lasta enkä lisää haluaisi.

Kommentit (23)

Ei oltu huomattu ainakaan koskaan mitään reikiä tai lipsumisia, mutta varmaankin nuorina rävelletty jotenkin...? Sen sijaan tiedän, että olin unohdellut e-pillereitä ja ottanut vähän miten sattuu, kun luotin niin noihin kortsuihin. Hassua sinänsä, että tästä viiden vuoden kuluttua, kun olisin halunnut lapsen, ei lapsen yritys tuottanutkaan tulosta, eikä ole nyt tuottanut moneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Varmat päivät ja keskeytetty yhdyntä... No, eihän ne mitään ehkäisymenetelmiä olekaan. Mutta kaksi vuotta meni kuitenkin ennen kuin tulin raskaaksi " ehkäisystä" huolimatta. Lapset (2) olivat toki toivottuja heti kun raskaudesta sain tietää. Nyt harkitsen hormonikierukkaa.

Cerazette-pillerit. Siis ne, jotka aloitetaan synnytyksen jälkeen imetysaikana.

Pidin lapsen, vaikka tulikin tosi pienellä ikäerolla, eikä todellakaan olisi ollut suunnitelmissa uusi vauva niin pian.

Nyt oon tyytyväinen, että sisarukset ovat noin pienellä ikäerolla.

Nuo puikot, ilmeisesti Patentex Oval, ainakin meillä ja tiedän monilla muillakin olleet tehokkaita ainoana ehkäisynä tosin lyhyitä aikoja pitkällä aikavälillä en tiedä. Meillä sterilisaatio joka ainakaan vielä ei ole pettänyt enkä itse tiedä muita joilta olis omassa lähipiirissäni se pettänyt.

Meillä petti myös lapsettomuus. =)

Olihan se järkkyä alkaa odottaan miehelle,jonka kanssa juuri aloitettu seurustelu. Onneksi kaikki on mennyt hyvin.

Eli 6 vuotta söin Merciloneja, olivat luotettavat.

Sitten synnytyksen jälkeen ehkäistiin 1,5 vuotta kondomilla. Eivätkä nekään pettäneet kertaakaan.

Nyt menossa toinen kierto Nuvaringillä, eikä sekään ole pettänyt... ainakaan vielä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat