Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Rehellinen mielipide. Pystyykö kolmen alle kolme vuotiaan äiti opettamaan esim sivutoimisena tai koko päiväisenä tuntiopettajana? Millaiset on työajat? Joustaako? Onko työ henkisesti rankkaa, jota voi mahdollisine yövalvomisineen hoitaa vielä suhteelllisen hyvin? Onko eka työvuosi opettajana, jotenkin rankempi kuin seuraavat vuodet? Tuntien valmistelut ja kokeiden korjaukset? Kertokaa. Olen itse vakaasti harkinnut ryhtymistä opettajaksi ja kiinnostaa erityisesti AMK-opettajana työskentely? Kertokaa mielipiteitänne!!Kiitos!!!

Kommentit (1)

Hei!

Opetustyö on sen verran rankkaa, etenkin alkuvuosina, mutta myös muulloinkin, että en suosittele kolmen noin pienen yhdistämistä opetustyöhön. Tunninhan ovat vain se jäävuoren huippu, mikä näkyy, suurin osa työstä tehdään muualla. Tämä seikka saa monet luulemaan, että opettaminen on helppoa, kun ovat itse koulussa joskus istuneet. Ei vaan valitettavasti pidä paikkaansa..

tselläni on yksi alle kolmivuotias, ja toinen isompi, ja en edes yritä palata töihin vielä. Rahkeet ei riitä molempien pyörittämiseen. Odota muutama vuosi, ja koeta sitten!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat