Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Heippa vaan!

Olen 26v kolmen lapsen (tytöt 6v ja 2v ja poika 10kk) kotiäiti ja kaipailisin piristystä päiviin uusista ystävistä! Kavereita kaipailisi äitin lisäksi lapset!

Mulla on auto käytössä joten ei tarvi ihan naapurissa asua, voitaisiin kyläillä, käydä puistoissa, kesällä rannoilla..mitä vaan keksitään!

Kirjottele niin tutustutaan! kauempana asuvista ottaisin mielelläni kirjottelu kavereita!

ankka6@luukku.com

Kommentit (13)

Kiva kuulla, että täältä löytyis seuraa muistakin kotiäideistä. Mulle voi laittaa postia kaikki halukkaat, olis kiva treffailla ja tutustua ja tyttökin varmaan kaipaisi uusia kavereita.. kuten äitikin.

anzzu76@netti.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minnukka_:

Lainaus:

Täällä kanssa mammakaveria vailla! Etenkin Lahden Tonttilassa asuvat äiti-ihmiset ottakaahan yhteyttä. Lenkkeily-, puistoilu- ja kahvitteluseuraa kaipaavat äiti 23 v ja tyttö 11 kk.

minnukka@phnet.fi

Toki myös muut tästä kävelymatkan päästä voivat mailailla. Kiveriö, Möysä, Metsäpelto... 2,5 km säteellä on ihan ok. Kävellen kuitenkin pitäisi pystyä liikkumaan.

24-vuotias äippä joka viettelee päiviä kotona 1v 3kk ikäisen tytön kanssa ja odottelee heinäkuuta jolloin on perheemme toisen lapsen laskettu aika. Asustellaan lahdessa.

Terkuin Riikka ja Nea

Me ollaan järvelästa! Mutta kun alkaa tuntua että ollaan järvelän ainoat asukkaat niin mielelläni tutustuisin kauempanakin asuviin ja kun meillä tosiaan on auto käytössä niin ei haittaa välimatkat ja tänne järvelään kannattaa ajella kauempaakin! :=) meille voipi tulla ihan oikein olemaan eikä vaan pikasesti piipahtamaan!

Joten kirjotelkaapa ihmeessä niin tutustutaan ja tapaillaan!

Mistä päin Päijät-Hämettä olette kun alue on aika iso? Itse olen just 30v. täyttänyt 1v9kk ikäisen tyttösen äiti ja jään äippälomalle ensi viikolla. Olisi kiva saada tytölle leikkikavereita kesäksi, myös itsellenikin seuraa ulkoilun yms. muun merkeissä. Asustellaan Nastolassa päin.

Kirjotteleppa ihmeessä suoraan tuohon mun sähköpöstiin! olisi mukava tutustua!

Ja kaikki muutkin kirjottelemaan! kovasti kaipailtais kavereita!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat