Vierailija

Kommenttisi maasta?

Kommentit (28)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

AIVAN IHANA PAIKKA! Ihmiset ystävällisiä, kaikki on halpaa ja lämpöä riittää. Kaksi kertaa olen käynyt ja kummallakin kerralla ollut 3 vko:a, mutta aina nähtävää riittää. Muu Indonesia on pääosin islamilaista, mutta Balilla valtauskonto on Hindulaisuus ja myös värittää maisemaa joka puolella saarta, aivan ihania temppelialueita mm. keskellä viidakkoa. Lähden heti uudestaan kun saan rahat revittyä kokoon.

Jokainen maa jossa olen käynyt on ollut omalla tavallaan eksoottinen, enkä osaa valita sitä parasta.

Ehkä Australia eksoottisin. On näkyny koalaa, kenguu yms :)

vaikuttava luonto. Helppo matkakohde siinä mielessä että kulttuuri ei sitten ole niin " eksoottinen" vaan sopivan pohjoismaalainen :) Voi kun pääsis uudestaan! Jäi vielä issikalla ratsastamatta viimeksi.

Ihan loistava paikka ihmisten osalta. Ihmiset siis todella ystävällisiä, kutsuvat koteihinsa ja tervehtivät, tulevat juttelemaan. Tulo- ja varallisuuserot aika rajuja ja elintason huomaa myös.

Ihanaa punaista multaa ja villi meri ympärillä!!! Voin suositella kaikille. Paitsi niille jotka inhoaa hämähäkkejä ja sisiliskoja, joita on everywhere. Itse astuin meressä merisiiliin ja JEESUS se teki kipeää. Mutta muuten ihana paikka. Jos sinne pääsee, kannattaa ehdottomasti lähteä Havannan ulkopuolelle (esim. Santiago de Cuba), siellä näkee sitä oikeaa kuubalaista elämänmenoa!

T 2xkäynyt

Libanon ei liian eksoottinen, joten Syyria noista enemmän erilainen ja eksoottinen.

Mieleen jäi entisen diktaattorin patsaat, joita oli joka kulmalla pitämässä kansaa silmällä.

Basaarin törkeät miehet, jotka olivat estottomasti kiinni " peräsimessä" vähän väliä,...

Palestiinassa oli hieman pelottavaakin, mutta esim. Nazarethissa oli todella mielenkiintoista ja jannittavaakin!

Marokko taas muuten kiva, varsinkin Marrakesh.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat