Vierailija

Muuten ihan kiva tytto mutta on tosi iso kokoinen ja mielestani melko lapsellinen ikaisekseen (niin sanoi tyton aitikin itsekin). Nytkin kuuluu keinuvan keinuhepalla niin etta liitokset paukkuu! Ja syo ihan mielettomasti, en kerkea tehda ruokaa sita mukaa kun koko ajan kuuluu etta mulla on nalka! Kauhulla odotan kunhan meidan lapset kasvaa, tuleekohan heistakin tuollaisia vaatijoita... Huh huh... Myos vessassa kay jatkuvasti tekemassa jotain tyhmyyksia, tyhjentamssa shampoopulloja lasten kylpyleluihin tms.

Kommentit (12)

mutta ei mene perille. Hanella ei kylla ole nuorempia sisaruksia joten ei varmaan sen vuoksi ymmarra. Mutta hassua kun meidan 4v. hyssyttelee 8-vuotiasta etta HILJAA!

Niin ja sitten viela se arsyttaa kun pyytaa lapsilta koko ajan pusuja, ja suoraan suulle. Olen sanonut etta ei suoraan suulle, anna poskelle mutta ei mene perille...

mitenkaan arysttava, tai siis ei tee kaikkea tuota tarkoituksella. Mietin vain sen vuoksi kysya, kun en ole vahaan aikaan tuntenut tuon ikaisia, ja en muista etta onko tuollainen ihan normaalia kaytosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaan ihmettelen juuri sita etta tuleekohan meidan lapsista parin vuoden paasta tuollaisia. Nyt on tuntunut ainakin silta etta tuo 8v. on ollut kaikkein suurin hoidettava taman viikonlopun aikana!

eikä katsonut läpi sormien. Tällä tytöllä kyse oli siitä että ainut lapsi jolla ei pienempiä sisaruksia eikä suuri leikkikavereita eikä hän oikein tiennyt miten pitäisi pienemmän kanssa olla. Veti kummallista roolia saattaen huutaa kovaan ääneen vaikka " Mulla on hirvee nälkä, anna tota pullaa ompa hyvän näköistä nam, nam." Juoksi pienempien perässä ja yritti pussata ja teki kaikkea hölmöä. Esitti siis näille pienemmille ja yritti olla niiden mielestä hauska.

meidän 7v. tyttö on harrastanut tommosta varmaan joskus 4 vuotta sitten viimeksi... siis shampoopullojen tyhjentämistä yms. Ja ei toi meiän likka syö kauheesti. Epänormaali tapaus taitaa olla kyseessä! Siis toi 8-vuotias.

Tuo kuulostaa juuri samanlaiselta tapaukselta! Jospa kyse onkin vain tuollaisesta. Ei tallakaan tytolla ole enaa kotona asuvia sisaruksia, joten ei ole ollut paljoa varsinkaan pienempien kanssa tekemisissa.

Heh, siis just tuo kuvaamasi " pullahuuto" on kuin just suoraan meilta!

Ja sitten viela kantelee miedan lapsukaisia ympariinsa ja olen sanonut etta ala viitsi etta tuossa saattaa jompikumpi teista satuttaa itsensa.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat