Vierailija

Olen ensi viikonloppuna lähdössä siskoni kanssa viihteelle ja nyt haluaisin oikein tosi paljon asiallisia vinkkejä pukeutumiseen. En ole pitkään aikaan käynyt missään ja minulla on kova into päällä. Olen yh, joten tää on aika luksusta mulle. Vaatekaapissani ei ole paljon mitään (no, mustia suoria housuja vois harkita..), joten voipi olla tarve lähteä vaateostoksille. Olisi kiva löytää jotain sellaista vaatetta mitä voisi hyödyntää muuallakin kuin viihteellä. Ei kuitenkaan liian arkista..

Lisäksi voisin kaivata vähän vinkkejä myös tuonne kenkäosastolle. Itselläni kun ei ole yhtään liikaa siistejä kenkiä. Yhdet avokkaat ja parit korkkarit, jos noita parempia kenkiä ajattelee.. Ehdottakaa siis kivaa (ja mieluusti myös halpaa) vaate/kenkä -yhdistelmää. Ja mistä kaupasta tällaiset löytää. :)

Isot kiitokset jo etukäteen, jos joku viitsisi minua avustaa!

Kommentit (4)

niin laita ne mustat suorat housut. Niiden kanssa joku kiva toppi, edullisesti saat vaikka h&m:stä tai vero modasta/onlysta.. Jalkaan sitten... bootsit olisivat hyvät mutta eivät taida sopia suorien housujen kanssa.. Kivat korut kruunaavat kaiken.

Minkähänlaiset kengät olisivat sitten kivat niiden suorien housujen kanssa? Pitäisikö niiden olla jonkinlaiset saappaat?

Täytyypä käydä katselemassa toppeja ja koruja! :)

Lisää vinkkejä kenelläkään??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat