Vierailija

Kommentit (13)

minä tunnustan katsovani aina naisten rintoja ja välillä jopa arvostelen niitä miehelleni, että katos kun kivat... Oli alkuun vähän pöyristynyt, et mitä helv... sähän katselet noita enemmän kuin minä!

Kuitenkin, voin ihailla esim. kaunista naisvartaloa siinä missä miehenkin, samaan tapaan kuin taideteosta. Mutta enpä voi sanoa että siitä ihmeemmin välttämättä kiihottuisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

useinmiten totean vähän säälien, että monilla on varsinaiset rasvakassit taakkanaan. isot rinnat ovat mielestäni epäelegantit ja ämmämäiset.

kuten nyt ylipäänsä ulkoiseen olemukseen. Ihmisiä on hauska katsella ilman mitään sen kummempaa arviointia, kunhan katselee. Naisten rinnat eivät minua kiihota sen enempää kuin muutkaan osat.

Tosin en yleensä kiihotu pelkästä katselemisesta, naisista en kiihotu lainkaan.

Mutta todella kiva katselle ja kyllä kauniissa naisessa silmä lepää!

naistet..:) Koska minä oon ihan naisten perään ja miehestä se on lähinnä huvittavaa.. Kiva valita kaupassa aina se kassa jossa on parhaimmannäköinen nainen...sitten minä tietenkin tahdon ehdottomasti maksaa ruokaostokset että pääsen kontaktiin sen naisen kanssa.. uimahallissa en kehtaa tuijotella alastomia naisia vaikka sivusilmällä mulla onkin kamala tutka päällä ;) Tosin siellä ei koskaan näe hyvä kroppaisia naisia. Paitsi jos itseään peiliin katsoo ;)

Olen hetero ja onnellisessa parisuhteessa mutta silti naisten rinnat kiihottaa - ei toki kaikki mutta huomaan usein, että nainen, joka kiinnostaa minua muutenkin persoonana SAISI minut syttymään myös fyysisesti :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat