Vierailija

Teenkö valmiiksi asialistan, joista puhun terapeutille?

Eli siis masennushoitoon olen menossa. Ja pitäisi vieraalle ihmiselle avautua. :(

Kertoisitteko vähän omia kokemuksianne!

Kommentit (6)

Kyllä se lähtee lutviutumaan. Kuuntelemisen ammattilaiselle kuitenkin puhut ja täysin luottamuksellisesti.

Terveisin juurikin kuuntelemisen ammattilainen, itsekin 3v psykoterapiassa käynyt

Mulla loppui viiden vuoden terapia vajaa vuosi sitten, joten en kauhean hyvin muista ensimmäistä käyntiä.. Mutta lähinnä puhuin ajatuksenvirranomaisesti siitä, mitä elämässä oli tapahtunut lähiaikoina, miltä mikäkin tuntui jne. eli vähän kai annoin taustatietoja terapeutille. Hän kyseli myös paljon ja kartoitti kokonaiskuvaa.

Muutaman kerran puhuminen alkoi tuntua jo ihan luontevalta : ) Toivottavasti terapiasta on apua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen itse käynyt terapiassa, ja terapeutti osaa ottaa oikeat asiat esille siinä keskustellessa. Ja keskustelun lomassa sinulle herää uusia kysymyksiä. Totta kait voit myös kirjoittaa ylös jotain tärkeitä kysymyksiä. Hyvä että haet apua masennukseen. Terapia auttaa. Auttoi ainakin minua, sairastuin masennukseen toisen lapsen syntymän jälkeen. Toivon sinulle kaikkea hyvää jatkossa!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat