Vierailija

Viime hetken vinkkejä??

Kommentit (13)

Jännittäviä hetkiä tiedossa siis. Ole oma itsesi, muista miettiä etukäteen vahvuuksiasi ja myös niitä heikkouksiasi. Varaudu myös vieraskielisiin kysymyksiin (toki paikasta riippuen). Minua lohduttaa ajatus siitä, että jos teen parhaani enkä silti saa paikkaa, niin ei se paikka sitten olekaan minulle tarkoitettu.

Perustele ja kerro esimerkkejä missä tilanteissä tulee ilmi. Perustele aina kantasi, vakuuta, ole positiivinen, ota selvää työpaikan historiasta jne.

Ole ennenkaikkea rehellinen, siisti ulkonäöltäsi ja vaikuta itsevarmalta, vaikka kuinka epäröisit ja jännittäisit. Tässäpä muutamia vinkkejä.

t.itse lähes aina paikan saanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Monella on kokemusta ja pätevyyttä. Viimesimpänä vaikuttaa henkilökemia. Mutta yksi on yli muiden: reippaus ja hyväntuulisuus. Vitsaile ja yritä osoittaa, että olet elämään tyytyväinen.

Vierailija:

Lainaus:

Minua lohduttaa ajatus siitä, että jos teen parhaani enkä silti saa paikkaa, niin ei se paikka sitten olekaan minulle tarkoitettu.

Tuskin nauttisit työskennellä paikassa, jossa sinulta odotetaan jotain muuta kuin mitä olet ;)

Paljon onnea haastatteluun! Jään odottamaan ilouutista uudesta työpaikastasi! :)

Mitään kovin raskauttavaa vikaa ei itsestä kannata kertoa. Positiivinen ja reipas mieli, muistat tuoda ilmi osaamisesi aidosti. Pois turha vaatimattomuus, tämä on myyntitilanne!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat