Vierailija

Mä kävin nyt perjantaina baarissa ja siihen samaan pöytää tuli joku äijä ja kysyi että mitä haluaisin juoda ja sanoin että en halua mitään että maksan kyllä ihan itse omat juomani enkä suostunut vaikka se moneen otteeseen kysyi ja sit lopuksi tiuskasi että olenpa eriskummalinen nainen kun en suostu siihen että hän tarjoaisi minulle juotavaa. Kieltäydyttekö te muut?? Mä kieltäydyn aina, en ole koskaan antanut kenenkään tarjota minulle juotavaa, paitsi tietysti veli on joskus tarjonnut tai joku läheinen ystävä mutta ei siis kukaan outo ihminen.

Kommentit (14)

Ja minulla oli silloin vielä edellinenkin juomatta, että en edes olisi vielä silloin halunnutkaan mitään jos nyt olisin mennyt ottamaan vastaan sen miehen tarjoaman juoman.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta miksi ei, jos toinen tahtomalla tahtoo.. Osalla taka-ajatuksia, osa herrasmiehiä ja muuten vaan keskutella. Kyllä mä voisin jollekin mukavalle naisellekin tarjota näin naisena jos olis meno päällä! Tuo on jo epäkohteliasta ja vähän naurettavaakin alkaa vänkäämään jos joku tahtoo tarjota! Omia rahojansahan se käyttää...

Ihan vaan siitä syystä, että monet miehet kuvittelevat, että jos saavat tarjota sinulle drinkin, niin sinä tarjoat heille jotain muuta. Jotkut voivat tulla yllättävän aggressiivisiksi, mikäli oletkin eri mieltä.. Nimimerkillä kokemusta löytyy..

1. en halua tilannetta jossa mies kuvittelisi minun olevan hänelle jotain velkaa sen vuoksi että join hänen tarjoaman juoman

2. en uskalla juoda mitään lasissa tai avatussa pullossa olevaa jos en ole itse nähnyt mitä lasiin laitetaan tai kun pullo avataan.

ykköstilanne on minulle käynyt nuorena ja säikähdin sitä kovasti. hyväksyin ulkomailla vieraalta mieheltä drinkin ja sen johdosta hän kuvitteli että olisimme yhdessä koko illan ja lähtisin hänen mukaansa jatkoille. jouduin lopulta karkaamaan salaa yökerhosta jotta pääsin siitä ällötyksestä eroon.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat