Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eikä ole edes suurimmasta päästä vehje.

Kommentit (10)

Ja sen sijainti vaihtelee, eli ei se aina ole ihan siellä vaginan perällä. Jos se on kovin alhaalla, seksi voi tuntua ikävältä joissain asennoissa tms. ja tarpeeksi pitkä penis voi osua ylhäälläkin olevaan kohdunkaulaan tosi kipeästi

Sisältö jatkuu mainoksen alla

osui kohdunsuulle. Eikä se edes välittänyt, vaan jatkoi vain survomista! Ei siis ihme, että on ex!

Exän jälkeen minulla on ollut kaksi miestä, joiden kanssa tätä ongelmaa ei ole ollut. Tosin kummallakin on exää lyhyempi, mutta paksumpi penis. En tiedä, että kuinka paljon merkitystä sillä on...

Mutta mulla ainakaan ei ole endoa tms.

Olisikohan syy siinä, ettei munia ole tarkoitus työntää sinne, ainoastaan penis?

Jos taas puhut peniksestä, että vaikka se ei ole suuri, niin se sattuu pohjaan työnnettäessä... niin pinikin voi olla iso, ei kaikilla värkit ei emätin tai penis ole suuria. Toinen on sitten asento, toisessa asennossa reitti selvempi.

Endo on sitä, että kohdun limakalvoa on levinnyt kohdun ulkopuolelle. Joskus se aiheuttaa kiinnikkeitä, ja se on kivuliasta. Mulla aikoinaan viikko ennen menkkoja jopa kävelyn aiheuttama tärähtely sattui viiltävästi vatsaa.

Yksi syy yhdyntäkipuihin voi olla myös lihasjännitys, et ole valmis yhdyntään ja jännität. Ja kun viimeksi sattui, seuraava kerta jännittää vielä enemmän, tiedostamattomasti jännität lihaksia ja emättimen joustovara pienenee.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat