Vierailija

Ei viitsitä mennä töihin, sillä verukkeella että eihän meidän santeri 5v voi vielä hoitoon mennä, äidin pikku murmeli! =D Samaan aikaan mies raataa niska limassa että saisi rahaa kodin laskuihin ja muihin maksuihin... Rouvalla taas on se käsitys että hänellä on täysi oikeus shopata miehen rahoilla, " kun eihän ne omat riitä mihinkään, enkä saa niillä koskaan mitään itselleni" (esim burberrya).

Älytöntä riistoa sanon minä, jokaisella on sentään oltava jotain omaakin vaikka sitä perheenä eletään!

En arvosta tippaakaan tällaisia miestensä rahoilla eläviä loisia!!!!

Sivut

Kommentit (88)

Kyllä ärsyttäisi muakin, jos itseni pitäisi ravata töissä, joista en edes pitäisi, ja toiset vaan nauttisivat elämästään niinkuin milloinkin parhaaksi näkevät.

Meillä ainakin TÄYSIN yhteinen päätös se, että olen kotona. Lasten ja miehen elämä on siten 100 kertaa helpomapaa ja sitä kautta varmasti mukavampaa (enkä itskeään niin kovin kärsi), vaikka hyvä koulutus minullakin on.

Ehdin olla kuitenkin vielä 30 kotivuosien jälkeenkin työelämässä ja varmasti tulevaisuudessa eläkeikää nostetaan ja mikäs siinä jos terveys kestää. Työnteko on mukavaa sekä KOTONA, että työelämässä.

Mistähän syntyy ajatus, että kotona tehty työ ei työtä ole? Minä ainakin paneudun tähän kotiäitiyteen ja koen tekeväni arvokasta kasvatustyötä ja kotityöt + lasten harrastuksiin viemiset, kerhot, sukulaissuhteiden ylläpitö jne. Kyllä tässä hommaa on. Ei pääse makoilemaan.

p.s. nyt esikoinen nukkuu ja toinen on koulussa joten ehdin kirjoittamaan näin pitkästi.. : )

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Salli mun nauraa... v.......ako kun toiset voi jäädä kotiin muutamaksi vuodeksi lapsensa kanssa ja miehellä sen verran hyvät tulot että pärjäävät? Itse ainakin aion olla vuoden kotona, imettää, en ehkä nyt ihan 5vuotta. Ja silti en jää mistään paitsi, akateemiset työt ja loppuopiskelu kyllä odottavat. Toki niitäkin äitejä on, jotka eivät enää uskalla palata työelämään ja se on silloin väärin elää miehen siivellä, kun lapsi on jo iso, mutta tapansa kullakin. En heitä kivellä. Tsemppiä kaikille!

Kuinka hauskaa =)

Vierailija:

Lainaus:

Kun ette usko!!!

Kyll on halvat huvit kullakin, alkaa nyt tuollaista väittämään ihan pokkana!!

Ja ei teillä muutenkaan ole kaikki kotona, kun lähdette mukaan tuollaiseen provoon, ette erota milloin ihminen on tosissaan ja milloin ei, täällä voi väittää ihan mitä vain ja tuollaiset taukit ottaa tosissaan...

3

Ehkäpä kyseisen naisen mies haluaa, että nainen on kotona hoitamassa lapsia. Heillä taitaa kuitenkin olla pikkasen fiksumpi arvomaailma kuin sulla.

Kuten minä, jolle jää omaa rahaa käteen lähes 2000e kuussa .Mies kantaa kortensa kekoon omalla palkallaan. Ei ihan sorrolta tai miehen rahoilla elämiseltä tunnu...

Ei noin voi todellakaan laskea.

Jos se äiti, joka tossa laskee säästävänsä 200 euroa kun ei mene töihin! Ei pidä paikkansa, kokopäivätyöstä jokainen saa yli 1000 euroa kuukaudessa! Ja silloin talous ei jää kyseisellä henkilölläkään miinuksen puolelle!

pyryharakan näköinen 34 v nainen jolla on edellisestä suhteesta pari tytärtä, jotka ovat koulussa. Tämä nainen on löytänyt uuden (avo)miehen joka elättää koko sakin. En todellakaan arvosta kyseistä tyyppiä pätkääkään. ON käynyt jopa mielessä että onko mies ko. naisen kanssa seksistä. Jospa häneltä saa mitä pyytää.... SEksikkään näköinen hän ei ole sillä tukka älyttömän hassallaan vanhalla permanentilla. Tukka vaihtaa väriä ja vyötärölihavuus on merkittävä. Tämä henkilö pukee vielä koirankusetuslenkille mustan minihameen ja pullean toppatakin joka tekee vatsan seudusta vieläkin isomman. Meikkaan kuin 80-luvulla.

ei ymmärrä ei....... luulis että haluaisi aivoilleen jotain tekemistä lasten ollessa koulussa. Mutta ehkä hän on vauvapalstan HYVÄ ÄITI. =)

Yhteinen tili ole perhe-käsitteen edellytys!! Eikä luottamuksen osoitus, vaan jotain ihan muuta!

Haloo ihmiset, ajatelkaa, mitä sieltä suusta päästätte!

Miksei se muka mene perheen yhteiseen hyvään? Kun minä sain kotihoidontukea, mies maksoi vuokran ja maksaa edelleen, samoin autolainan, minä taas ostin ruuat ja kustansin lasten vaatteet ja harrastukset. Nyt, kun minulla ei ole muita tuloja kuin lapsilisät (en siis ole saanut töitä), maksan edelleen perheen ruuat. Itselleni ei sitten mitään jääkään, mutta en nyt oikeastaan mitään tarvitsekaan. Hoidan edelleen kodin ja lapset.

mulle jäis parisataa euroa vähemmän käteen rahaa kuin nyt kotona ollessa... Joten mun ei kannata palata töihin ennen kuin nuorin on kolme =) Silloin on isommat jo koululaisia..

Mun tulot perheeseen on laskettu näin:

kotihoidontuki 500¿

lapsilisät 340¿

hoitokuluissa säästetyt rahat 540¿

Yhteensä 1380¿/netto/kk

Mä siipeilen mieheni pyynnöstä, sen lisäksi että tahdon hoitaa lapseni itse!

Meneekö sinun elämäsi jotenkin pilalle jos naapurin rouva saa olla kotona, haluaa olla kotona, hänen miehensä haluaa näin... Nyt en kyllä ymmärrä koko aloitusta, sori vaan....

Vierailija:

Lainaus:

Mutta sen verran on kysyttävä, että missäpäin näitä burberryjä, bossia, yms ostelevia kotiäitiloisia asuu???

Helsinki, Espoo, Turku, Tampere, Porvoo jne...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat