Seuraa 

Kommentit (8)

Kyllä jokainen gramma miinusta on voitto, mutta voishan ne nopeamminkin tippua. Viikko meni kyllä normaalisti, viikonloppuna karkkipussi rapisi taas turhankin ahkerasti (ja kyllä kaksi arnoldsin sydändonitsia kerralla on liikaa kelle tahansa) mutta kyllä suksikin on luistanut ahkerasti. Nyt yritän tän ja ens viikon hillitä viikonloppu syöpöttelyä, niin voi sit pääsiäisenä vähän herkutella.

Paino 18.1. 81,3kg

Tänään 74,8kg

Vko pudotus -500g

Kokonaispudotus -6,5kg

Tavoitteena viim. vapuksi 70kg ja hamassa tulevaisuudessa alle 60kg

Minulla 2 viikkoa pointsailua takana ja 1. viikolla hävisi jostain syystä peräti 1,6 kg. No, nyt nämä nesteet ovat tulleet takaisin (ei kovin hauskaa), joten likimain alkusijoilla ollaan.

Aloitus:78,5 (13.3.)

Paino nyt: 78,2

Paino viikko sitten 76,9

Kokonaispudotus: -0,3 kg (hohhoijaa)

Tavoite: 69

Pisteitä olen laskenut ihan kiltisti molemmilla viikoilla eikä kovin suuria ylityksiä ole tullut, joten syytä tähän jojoon ei kai löydy kuin hormooneista ja suolasta? No, periksi ei anneta - pitäisi siis punnita vain 2 viikon välein itsensä ja lisätä liikuntaa (pitänee nuo nesteet pois).

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon. Lumet sulaa jalkakäytäviltä, joten parhaat lenkkikelit odottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

nyt 65,8 kg

viikon saldo + 800 g

kokonaispudotus -6,1 kg

tavoite 60 kg

Viime viikolla tippui huikeat 2 kg, sitä edellisellä plussaa 400 g ja nyt taas plussaa vaikka pisteissä ollaan aika tarkkaan pysytty. Luulenkin, että tämä 65 kg on " normaali" painoni ja nyt kilojen pudotus hankaloituu. Yritetään nyt kuitenkin vielä, jos kiloja tippuisi.

Onneksi plussat ei kuitenkaan näy sentteinä lantiolla tai vyötäröllä. Lantiolta olen saanut lähtemään viitisen senttiä, mutta viiteen viikkoon ei ole lähtenyt enempää :-( Vyötäröltä onneksi lähtee vieläkin. Uusia housuja pitäisi lähteä ostamaan :-)

Aurinkoista viikkoa ja tsemppiä!

aloitus 1.2 81.7kg

paino nyt 76.2kg

paino viime viikolla 77kg

kokonaispudotus -5,5kg

tavoite aluksi 65kg

nyt on inspis päällä ja sain cd-rompunkin nyt vihdoinkin, joten toivottavasti tää junnaus loppuu nyt.....

Nyt olen taas päässyt vauhtiin. Kahtena peräkkäisenä viikkona pitkän tauon jälkeen -400g. Olen ihan tyytyväinen. Mässäystapakin jäänyt taas pois. Toivottavasti mahd. pitkäksi aikaa.

Aloitus: 90.4kg

Paino nyt: 82.6

Paino viikko sitten: 83kg

Kokonaispudotus: 7.8kg

Tavoite: 75kg

Aloitus: 24.10. 73,0kg

Nyt: 62,3kg

Muutos: -500g

Tavoite: alle 60kg

Hitaasti, mutta varmasti alaspäin mennään. En taida ihan pääsiäiseksi päästä tavoitteeseen, mutta vappuna lupaan olla 5 alkavan painoinen :o)

Kuulostaapa hyvältä... Tsemppiä maire ja muut. Ajattele, että vaikka lähtis 200g joka viikko, niin ennen kesää olet jo tosi hyvän painonen. Yrittää edes sen tsempata, niin hyvä tulee! Ja ajatelkaas sitä kesää...

kymmenes viikko takana, taas tuli lipsuttua pisteissä, oikeastaan paljonkin..

lähtöpaino 16.1.06 76,9kg

maanantaina 20.3.06 69,6kg

maanantaina 27.3.06 69.3kg

viikkopudotus -300g

kokonaispudotus -7,6kg

ensin tavoite oli alle 70kg, mutta nyt tuumailen 65kg tietämiä..

kivaa, että olen menneellä viikolla tutustunut uuteen liikuntaan, kokeilin body pumpia ja tuntuu että siitä saa tosi hyvän olon. kivaa oli, ja koukkuun jäin!! =)

kokeilin gym stick-tuntiakin, mutta se väline oli mulle täysin väärä, enkä toiste mene..

liikuntapisteet body pumpista, gym stickistä, lenkkeilystä, ja kuntosalikäynnistä

-ennis-

Turhaa kai mä täällä roikun, kun oon niin saamaton etten ole viikkoihin jaksanut kunnolla laskea pointseja. Joka sunnuntai päätän että huomenna aloitan, mutta muutaman päivän päästä en enää jaksa. Mulla ei oo motivaatioita, vaikka pitäis olla jos haluan kesäksi normaali painooni.... :(

Aloitus:70,9kg (14.11.)

Paino nyt: 64,2kg

Paino viikko sitten 64,5kg

Kokonaispudotus: -6,7kg

Tavoite: 60-62kg

Ainoa lohtu on että paino kuitenkin tippuu eikä nouse. Ei tosin kovin huimaa vauhtia, mutta tippuu kuitenkin. Enään 4 kg ja sitten voisin olla ihan tyytyväinen, mutta kun ei jaksa niin ei jaksa. Olisko jollain ylimääräistä motivaatiota myytävänä? Jospa minä viikon päästä voisin esitellä parempia tuloksia. Toivotaan!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat