Seuraa 

[color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=blue][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=blue][size=4]♥[/size][/color] [color=red][size=6]♥[/size][/color] [color=blue][size=4]♥[/size][/color]

[color=Indigo][size=2] ELI SE ON MAANANTAI !

[color=aqua][size=4]♥[/size][/color] [color=blue][size=4]♥[/size][/color] [color=aqua][size=4]♥[/size][/color] [color=blue][size=4]♥[/size][/color] [color=aqua][size=4]♥[/size][/color] [color=blue][size=4]♥[/size][/color]

Sivut

Kommentit (24)

vaan täällä laiskottaa, enkä millään jaksaisi lähteä lenkille. Just tultiin kaverin luota kylästä ja poitsu nukahti autossa ja jatkaa uniaan vaunuissa pihalla.

Täällä ilmoittautuu toinen Onni-pojan äiti.

Mitäs pitikään kirjoittaa... Niin, meillä nukuttiin ensimmäistä kertaa koko yö syömättä. Olin aamulla pikkasen huuli pyöreänä, et miten tää voi olla mahdollista. Piti käydä kattomassa, että onko illalla valmiiks laitettu maitopullo edelleen jääkaapissa ja siellähän se oli.

Käytiin myös äsken Onnin kanssa ostamassa turvaistuin. HTS:n combi istuin nyt sitten ostettiin. 379¿ oli hintaa, on vm. 2005. Tämän vuoden mallista olisi saanut pulittaa vielä enemmän. Joten tämä passaa meille oikein loistavasti.Nyt jos joku vain viitsisi asentaa sen tuonne autoon, oikein ja kunnolla. Jospa siis jättäisi sen homman tuolle isälle.

Onnille oon keittänyt bataatti-porkkanasosetta ja pakastanut sitä annoksina. Meillä kans maistuu ruoka tosi hyvin, on tosiaan keksinyt että tästähän tulee maha täyteen. Purkillinen menee melkeinpä joka kerta. Mutta ei hedelmä/marjasoseita. Niitä nielasee ehkäpä juuri sen pari lusikallista. Ei tunnu olevan hyvää.

Ei täällä kuitenkaan sen kummempia, aurinkoista päivänjatkoa kaikille!!!

Voihan hitsin pimpula, poika aloitti eilen tissilakon ja jatkaa sitä sitkeästi edelleen. Yölläkin raivosi hetken rinnalla mutta kun sinnikkäästi tarjosin niin kelpasi viimein. Olin jo ihan epätoivoinen yöllä kun ajattelin etten millään jaksa mennä maitoa pumppailemaan eikä onneksi sitten tarvinnutkaan. Toinen yösyöttö menikin sitten hyvin kun poika oli niin umpiunessa ettei varmasti tajunnut mistä söi, oli vaan tyytyväinen kun masu täyttyi.

Eilen aamulla poika söi vielä ihan normaalisti tisua, sitten lähdettiin mun vanhempien luo parinsadan kilsan päähän eikä mulla tietenkään ollut rintapumppua eikä tuttipulloa mukana. Vähän oli tukalat oltavat kun pojalle ei yhtäkkiä enää tissi kelvannut millään konstilla (yritin liikkeellä syöttämistä, pimeää vessaa, erilaisia syöttöasentoja...). Jonkin verran sain lypsettyä käsin maitoa ja sitä poika joi sitten vippamukista, puolet näytti kyllä menevän rinnuksille. Huhheijaa mitä touhua.

Noh, mummi tarjosi pojalle metsämarjasosetta ja sitähän poika ahmi melkein koko purkillisen, oli ihan naminamia. :-) Olin ihan varma että tulee maha kipeäksi kun ekan kerran ylipäätään maistoi makeaa sosetta mutta ei ihme kyllä tullut. Ainoat itkut mitä poika itki eilen oli väsymystä ja sitä rinnan tarjoamista. Yönkin nukkui hyvin.

Jaahans poika heräsi, lisää myöhemmin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Neito nukkuu vaunuissa ja tekisi mieli ittekin vain pyöriä pihalla auringonpaisteessa mutta ei, kauhia pyykkivuori silitettävä...

Eilen meni viittä vaille ympäri mutta ei aivan, varmaan näinä päivinä onnistuu. Pari päivää ollut aika hyväntuulinen ja elättelen toiveita että ne itkuajat olisi eletty. Alussa meni about 3 viikkoa yöt läpeensä valvoessa. Nyt kun miettii, ihmettelen että miten sen jaksoin...

Minkälaisen peili Kittykatti laitoit vauvallesi? Olen yrittänyt etsiä sellaista muovipeiliä, isompaa palaa seinälle lattian rajaan mutta mistä lie saisi...?

10kaks, mä näin untä että olin Riksun cittaris ja huusin vaan et 10kaks oota ja sä olit ihan hoona et mistä tunnistit... :) Mulla on vilkas mielikuvitus...

Mutta ne pyykit odottaa.... Bye bye...

[color=red] 26.11. syntyneiden äidit HOI!

Tulipa mieleen, että uskallatteko kertoa, monelta lapsenne on syntynyt?

(ihan vain tuli tämmöinenkin hömppä mieleen..)

Meidän Jere, klo 11.07 (kiireellisellä sektiolla)

Ohhoh, tulipas nukuttua tytön kanssa. Herättiin kello 12. ja tyttö meni eilen nukkumaan klo 21 ja mä klo 23. Että reippaasti kellon ympäri.. toki syötiin välillä ainakin neljä kertaa. Näin ei ole meille vielä käynytkään, et uni noin maittaa.

Meille ei taida kuulua mitään erityistä. Tv:tä tuli töllötettyä viikonloppu.Plikka on alkanut nukkumaan taas päikkyjä vanhaan malliin, eli 4h meni molempina päivinä vkonloppuna.

Joku, olikohan 10kaks kyseli tupperista. Mun kaveri oli jälleenmyyjä. Aluksi ostat sellaisen laukun, jossa on peruskippoja (et alussa saa myydä ihan kaikkea :) Aluksi kierrät jonkun kouluttajan kanssa kutsuja ja sitten vaan yksin. Mitä enemmän pääset esittelemään/tilauksia tulee niin tuloja sen mukaan. Ulkopuolisen näkökulmasta siinä on kyllä aika paljon hommaa, tukussa käynnit, tavaroitten kuljettelu emännille yms. Kyllähän se työstä käy, jos on sopiva ulospäinsuuntautunut luonne siihen työhön. Ja laajasta tuttavapiiristä ei ole haittaa.. Ja ansiot tulee tehdyn työn mukaan ja työtä voi tehdä silloin kun jaksaa ja ehtii.

Bataattikin odottaa vielä jääkaapissa, kun oon ollut laiskalla tuulella. Täytyy tehdä se ennenkuin homehtuu.. Tyttö sai vaan porkkana/perunaa lauantaina ja eilen pelkkää maitoa ja maissivelliä.

Vilma ja typy

Pyykit voitettu, tiskit hoidettu, syöty ja kaupassa käyty ja nti nukkuu.

Hyvä näin, saa olla vähän paikoillaankin itse tässä.

Mä taidan odotella vielä niitä kiinteitä kun maidolla kasvaa niin hyvin. Monet suunnittelee imettävänsä pitkään mutta mä en suunnitellu mitään tai saatoin ajatella että ei kai sitä montaa kk " viitti" imettää mutta se onkin yllättävän " kivaa" . Mä en vaan ole ikinä oikein oppinut löytämään kovin miellyttävää asento istuessa imetykseen joten köllitään aina sängyllä. Hassua, ennen synnytystä ei tullut mieleenkään että makuullaan voi imettää (kun en ollut ikinä nähnyt enkä kuullut) ja nyt en muuta teekkään.

Mielestäni kirjoitukseni on sekavia sekä mahdollisesti kirjoitusvirheellisiä mutta täytyyhän sitä jotain kirjoitella...

Nyt heittäydyn pitkäkseni lukemaan jos nti vielä sallisi...

Uudestaan! Eli sunnuntaina kyselin pinkassa, että onko täällä paljon Onni nimisten poikien äitejä. Tuntuu, että meillä asuu jokaisella kotona pieni Onni-poika kun viestejä lukee =) Täällä siis ensimäinen Onnin äiti ilmottautuu!

Onni syö hurjan paljon. Miten on, saako lapselle antaa sen verran mitä syö???? Poika kurkottaa käsiään ruokaa kohti ja ynisee lisää. Ruokailua ennen syödään tissiä, jolla tähän asti on kasvanut todella hyvin. Kai se on sitten vaan niin, että pojalla on hyvä ruokahalu. Jotenkin vaan mietityttää, että saako antaa niin paljon. Onni siis syö arvioiden pilttipurkillisen kerralla. Viikko sitten vasta aloitettiin ja pari päivää oli yhtä huutoa, kunnes hiffas syömisen nautinnon ja nyt sitten himoaa sapuskaa.

Eilen sukelleltiin vauvauinnissa oikein antaumuksella. Vauva nauttii hurjasti vedestä. Suosittelen lämpimästi uintia kaikille! Todella mukava perheen yhteinen harrastus. 10kaks, muistan, että olit innostunut vauvauinnista, mutta miehesi ei niinkään. Yritä saada se lähtemään katsomaan. Varmasti innostuu, kun kerran käytte ja näkee kuinka vauva nauttii.

Onni veti äsken ähkyt ja nukkuu nyt vaunulenkin jäljiltä pihalla tyytyväisenä. Hassu olo, kun ei tarvi lukea tenttiin ja saa vaan olla = surffata hyvällä omallatunnolla netissä :D

Hyvät viikon alut kaikille!

Poika viihtyy lattialla jo paljon paremmin. Ja mahallaan. Ja hinaa hauskasti itteensä etiä päin pyllyä nostamalla ylös ja taas alas ja ylös...

Ja jaksaa koko ajan pidenpiä aikoja olla masulla. Meilläkin poitsu nukkuu ulkona ja tytteli tais nukahtaa meidä sänkyyn,ainakin siltä kuulostais.

On kyllä vaikeeta pukea vauvaa, kun ilmat niin vaihtelee. Tai jos tarkkoja ollaan, niin ei se pukeminen vielä vaikeeta ole, mutta kun ei tiedä mitä laittais päälle ettei tule hiki/vilu.

Nyt päivä kaffille, kun kämpässä vallitsee hiljaisuus. Pyykkikone vain yksinään pörisee.

Niin se on taas viikonloppu takana ja uutta odotellaan.... Meillä tuo iskä saikin viikonloppuna olla tytön kanssa ihan urakalla,kun äiti huiteli omilla menoillaan päivisin. Ja oikein hyvin pärjäsivät!!! Kyllä tuo soseiden syöminen tuntuu helpottavan tätä " omaa" elämää,ei ole niin kiinni vauvassa ja varsinkin kun jonkin verran joudutaan antamaan korviketta tissimaidon lisäksi,ei se miun paikalla olo ruokailu aikaan oo niin välttämätöntä. Ja kyllä tuntui isikin tykkäävän,kun saivat ihan laatuaikaa viettää tyttärensä kanssa =)

Meikäläisellä on paikat vähän hellänä,kun eilen tuli rehkittyä siellä kuntosalilla,liian innokkaasti taisin aloittaa =D,mutta kyllä se hyvää teki!!! Huomenna sitten uudestaan. Tänään käytiin tunnin lenkillä ja sama meno jatkuu,varsinkin jos ilmat sen sallivat,on tuolla auringossa niin mukava köpötellä,jos vaan osaa oikein pukea päälle. Toivottavasti nää liilalihat lähtis tästä nyt kovan urakan myötä poikkeen,ettei tässä turhaan rehkitä.

Joo en taas muista mitään,mistä juteltiin,joten taidanpa näiden kommenttien myötä lähteä ruoan laittoon. Saa sitten isäntä valmiin ruoan ja lämpimän ruoan kotiin tullessaan,ettei tarvii nälissään salille lähteä... =D

Viikonloppu mennä suhahti vauhdilla..lauantaina oltiin vaan kotosalla, kävin piiitkällä lenkillä kaverin kans ja johan teki hyvää! Pitäis vissiin käydä useemminkin:) Sunnuntaina oltiin koko perhe jäällä ulkoilemassa ja poskia " kirvelti" hassusti illalla, mut ei ne kai palanu? Ei ainakaan punoita..Ihanat oli ilmat!

No nyt sit on keskimmäinen muksu siinä kauheessa köhässä.Mieskin valittaa et kurkku tuntuu oudolle. Saas nähä kaadutaanko kaikki petiin tällä viikolla.

Tervetuloa uusi marrasmamma mukaan jutusteluun!! nimimerkki unohtui heti...Mut tottakai tänne mahtuu!!

Meillä syömiset on alkanu sujua oikein mallikkaasti.Poika avaa suutaan kuin linnunpoikanen:) Viikonloppuna aloin antaa veteen keitettyä riisipuuroa illalla ja hyvin maistuu! tänään taidan kuitenkin sauvasekoittimella silputa niitä riisihiutaleita vähän hienommaksi vielä.

Eilenkin meni jo varmaan desin verran ihan hyvin masuunkiin asti.

Noista ruokamääristä, et mä ainakin annan niin paljon kun poika syö. uusia makuja annan vaan vähän, mut jos ei iho/masu sano mitään niin sit saa seuraavana päivänä syödä niin kuin huvittaa. Hedelmäsoseita menee puolipurkkia yleensä ja samoin bataattisosettakin.

Meilläkin alkais olla kohta se turvaistuin ostos edessä. Meillä oli Aktan tosi hyvä tuoli isommilla, mut se himputti vieköön pääsi homehtumaan varastossa:( Joten tuolikauppaan vaan!

Pikku-ukko vetelee iltapäiväunia vaunuissa, mä taidan mennä lukeen tän päivän lehden ennen ruuanlaittoa. On ollu jotenkin niin kiirettä muka tänään, et en edes sitä lehtee oo lukenu!

Palataan taas!

äitykkä ja poikanen 4kk 11 päivää

Niinpä se meni taas Onni nukkumaan ja mä odottelen että mies tulee treenaamasta, että pääsen ite viemään kaveria lentokentälle. Lähtevät vauvan kanssa mummolaan etelä-suomeen. Tylsää, kaikki tuntuu lähtevän täältä pariks viikoks pois ja me vaan Onnin kanssa pysytään täällä. Tai no päästään(???) mekin ensi viikonloppuna anoppilaan, vielä 200km pohjoisemmaksi Oulusta. Ei kivaa...

Meillä on kumma homma, että mihen laittaessa Onnia nukkumaan tulee hirveä huuto ja nukkumaan ei millään. Yleensä sammuu sitten meijän sänkyyn siihen huutoon. Mä laitan nukkumaan niin ei mitään. Syö maitonsa laittaa silmät kiinni ja odottaa suu auki tuttia ja sitten unta palloon. Vissiin oon laittanut liian usein isään verrattuna pojan nukkumaan, ei ole tottunut isäänsä nukuttajana.

Jännä nähdä meneenkö tämäkin yö ilman syömistä vai oliko viime yö " vahinko" . Pelottavan äkkiähän nuo pikkuiset kyllä kehittyy. Vasta tultiin laitokselta ja oli niin pieni ja söi vähän väliä. Nyt voi mennä jo lähes 12h syömättä, huh huh...

Nyt alkaa salkkarit joten sitä katsomaan! Illanjatkoja kaikille!

[color=orange] jopas on räkäinen olo. nukuinki muutaman tunnin tossa.

Tervetuloa kaikille uusille!

Minäpä minä se kyselin tosta tupperista. Sisko ajattelikin että täytyy ostaa joku alotuspaketti.

näätä77: Eipä tässä mitään loukkaantumisia :)

nyt on pakko lopettaa, ei jaksa istuksia tässä.

10kaks ja Jere 4kk1pvä

liian nopee..kävin kaupassa aamulla. Käytiin pilkillä, oltiin tunti vaan ulkona. Tanja nukkuu, vanhin poika nukkuu. Minun pitäsi mennä nukkumaan edes vähäksi aikaa....

Meillä edelleen ollaan pelkällä rintamaidolla. Olen kuiteski muutaman kerran sipassu huulille mansikasta irronutta mehua, ei tullu mitään oireita. Samoin olen maistattanu perunaa=ei tykänny....

Huomenna pojilla se valokuvaus, mitenköhän se sujuu??

No nämä tallä kertaa.

Joku tais olla ihan uusi??en muista nimee mutta tervetuloa joukkoon!!!

Ja etenkin Aalto-äiti, tervetuloa joukkoon!

KASVULISTA on nyt päivitetty. Innostuin sitten oikein kokeilemaan värejä sun muuta, joten se on nyt hiukan eri näköinen... tarkoitus ei kuitenkaan ollut sitten tehdä " parempaa" , joten ettehän 10kaks ja Le_Cheile ota asiaa raskaasti :)!

Hertta, taisit kirjoittaa, että jos yöt repaleisia, löysällä perunasoseella voi aloittaa ennen 6kk ikää? Itselläni on tavoitteena se täysimetys 6kk, mutta yöt ovat tosiaan vähän muuttuneet levottomammiksi. Poika heräilee itkemään, tutilla tosin rauhoittuu. Mutta syö ekan kerran noin 4,5h nukahtamisen jälkeen (eli noin klo 01), sen jälkeen 2h välein. Onkohan tämä vielä repaleista?

Poju nukkuu pieniä iltatorkkuja. On se vaan suloinen! :)))

Odotan jo lauantaita, sillä lähden iltapäiväksi ihan itekseni shoppailemaan! Ongelmana on vain se, että multa ei tule pumppaamalla juurikaan maitoa. Siis syökö poju kaiken, mitä valmistuu? Ennen sairaalareissuamme onnistuin kyllä tiristelemään n50ml kerralla, nyt tulee 5ml... Siis imetyksen jälkeen. VINKKEJÄ? Kauheen iso kynnys mulla antaa Tuttelia, vaikka sitä varalla onkin kaapissa eikä yhdestä kerrasta nyt haittakaan suuremmin ole...

BODIEN JATKOPALOISTA: Onko joku hankkinut/löytänyt? Jos, niin mistä? Monet bodyt ovat hihoista vielä jopa pitkät, mutta vaipan kanssa pituudesta kiristää. Muistan kuulleeni, että tällaisia jatkopaloja on!

Eipä muuta tällä erää! :)

Meilläkin pientä flunssaa lapsilla,toivottavasti ei pahemmin iske. Piti vielä pertulta pissanäyte ottaa, kun ensimmäisessä oli vähän jotain häikkää.

Tässä aamu tuimaan leivoin tyttären (3v) kanssa suklaapiirakka ja muuta ei sitten voitukaan, kun munakenno tippu lattialle ja menihän ne kaikki rikki ja pitkin lattiaa. Ei auttanut kuin siivota. Että näin meillä aamu alkoi.

On se kiva, kun on tuo apulainen. Ei mun oikeen mitään kotitöitä tarttis tehdä, kun tyttö niin innokas tiskaan,leipoon... Meinaa välillä olla erimielisyyksiä, että kumpi tekee. Lemppari homma on maalata pullia. =) kuten asian ilmaisee.

Pikku ukkeli meni tirsoille. Jospa menisin siivoileen keittiön sotkut. Leipominen on kylllä mukavaa, mutta ne likaset kipot ei.

Palaillaan.

Terveisin leipurit ja nukkuva ukkeli

Viikonlopun mummolareissu meni kivasti ja nyt taas netin äärellä =))

Tervetuloa uudelle marrasmammalle jonka nikki valitettavasti unohtu heti *noloa*. Kiva kun meidän sakki kasvaa vielä täällä vauva-puolella =)

PELTOPYY: mä ostin peilin paikallisesta Valintatalosta, semmosen Iberon kirkkaanvihreällä kehyksellä olevan meikkipeilin, jossa on jalka takana. Seisoo ihan ite tai voi ripustaa myös seinälle. Meikkiosastolta löyty. Peilistä tuli pojalle tosi rakas, nytkin nukahti peilin ääreen kun oli aikansa katellu kaveria ja jutellu sille kivoja =D

Mitäs muuta... no eipä ihmeempiä. Anoppi anto porkkanasoseita isot kasat mukaan joten on mitä maistella. Tällä hetkellä suu ei oikein avaudu lusikalle, joten mitään suurempaa soseen syömistä ei oo luvassa. Eikä oo tarkotuskaan, yritän lähinnä alkaa hyvin hitaaseen tahtiin opettamaan että ruokaa voi saada muualtakin kuin tissistä ;)

Empäs horise tämän enempää kun ei oo asiaakaan...

Imuri odottelee edelleen ulkoiluttajaa. ..Poju nukkuu vielä, mutta toisaalta alkaa varmaan kohta heräilemään, joten ei sitä enää arvaa siivousta aloittaa ;o) Kai tuo tavallista huonommin nukuttu yö on vienyt voimat ihan totaalisesti, ei huvitä mikään eikä oikein jaksa keskittyä. En kyllä muutenkaan ole mikään siivouksesta innostuva, aina se on yhtä pakkopullaa.

Tuntuu, että meillä on unohdettu ne vähätkin kääntymiset ja liikkumisyritykset. Sellaiseen ässän muotoon poju itseään selällään maatessa vääntää, pää ja jalat kääntyy, mutta taitaa tuo keskikroppa vielä painaa niin paljon, ettei se käänny. Mahallaan ollessaan komentaa palvelua, kun väsähtää. Eli tähänastiset kääntymiset ovat varmaan olleet sitten ihan vain vahinkoja.

Meillä on alettu tutustumaan hammasharjan ohella nyt myös lusikkaan. Suuhunhan ne molemmat hienosti menee :o) Jos sitten, kun soseiden maistelu aloitellaan, ei olisi lusikka enää niin vieras asia.

Aurinkoista päivää kaikille!

Pojun kanssa tässä muutama rivi kirjoitellaan ennenkuin hän käy päikkäreille. Josko äiti vaikka saisi imuria sitten päikkäreiden aikana ulkoilutettua...pyykit tuossa jo yhdessä viikkailtiin.

Aika kivuttomasti meni kellojen siirto, tai ainakin toistaiseksi siltä tuntuu. Poju meni eilen nukkumaan samaan aikaan kuin ennenkin :o) Yö meni kyllä vaihteeksi rauhattomasti, taisin tuttia käydä antamassa tunnin välein ja ainakin kahdesti syötiin. Tuntuu, etten nukkunut ollenkaan. Äitillä ei siis ajatus oikein juokse...

marrasfantti ja poju

[color=Chocolate2] noh, se selittynee ihanalla säällä!

Meillä on koko perhe tulossa kipeäksi. Täytyyhän se meidänkin vuoro joskus olla! Piti itellekin laittaa sitä vickkiä että yöllä henki kulkisi.

Ihanasti muuten auttoi.

Noh, kohta päikkäreille (myös tämä äiti) ei jaksa kovin kauan istuksia tässä koneella.

Harmittaa, jos koko konkkaronkka tulee kipeäksi. Sisko nimittäin on tulossa tänään iltakoneella tänne etelään.

Mutta, kirjoittelemisiin!

10kaks ja Jere 4kk1pvä

Tänään oli viimenen käynti rokotetutkimuksessa. Nyt on hyvä olo kun lääkäriltä sain kehut pitkästä imetyksestä!!! Vissiin kuitenkin enemmän sääntö kuin poikkeus että ennen puolen vuoden ikää aletaan maisteleen soseita. Lääkäri vaan sano että jos yöt rupeaa menemään mahottoman repaleiseksi niin sitten vois löysällä perunasoseella alotta, niin saattaa niitä rauhottaa. No onhan noita repaleisia öitä, mutta viimeyönäkin neiti meni nukkumaan... siis hetkinen moneltakos se nyt menikään 21-22 ja heräsi syömään puol 5 tai puol 6... nyt tällä mammalla pätkii. No jokatapauksessa, nukku siis koko yön melkein syömättä!!!

Kyllä toi ulos pukeminen on hankalaa... tai siis sen päättäminen mitä neitille päälle (joku muukin sitä pohti...) sisävaatteet ja toppapuku (+toppatumput ja -töppöset), makuupusissa tietty vielä, oli aamupäivällä. Lisäpeiton kanssa ja neiti heräs uniltaan hikisenä ja aivan liian aikasin (nukku siis vaan tunnin). Iltapäivällä yritin nukkumaan siten, että body, puolipotkarit ja ohuet villikset ja takki kevyt vanupuvun alla ja tietenkin makuupusiin. Eipäs neiti edes nukahtanut ja sisällä aivan hikinen. Uusintayrityksellä sitten sisävaatteet (body, puolipotkarit, velourihousut ja collegetakki) vanupuvun alla ja sitten makuupussiin ja lisäpeitto (ohut sellainen) ja vaunuun. Nyt on tyytyväisenä nukkunut tunnin... saas nähä. Nyt laiton lämpömittarin vaunuihin että nään kuinka lämmin siinä pään vieressä on. Lämpöä on 10 astetta... eikä mittari edes ole vällyjen välissä, vaan pään vieressä. Taitaa siis tosiaan riittää toi vanupuku, kai siihen on luottaminen. No huhhuh, johan tuli sepostus.

Pieniä häiriöitä ja unohin pitikö jotain kommentoida. Ainakin se että, meillä vielä mahdutaan ihan hyvin kaukaloon. Maxi-cosin kaukalo meiltä löytyy. Joskus kesällä täytynee käydä ostamassa sitten istuin. Sais ensin hankittua kesäks matkarattaat niin olis helmpompi reissata!

Mutta nyt loppu tämä höpötys ja lähen jotain siivoileen vielä kun neiti nukkuu!

T: Hertta ja Anni 4kk ja 22pv

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat