Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oon lukenut nyt monta tuntia netistä tietoja ja kirjastosta lainasin kirjan vastaan ja puolesta rokottamisesta. Olen puhunut pitkiä puheluita puolustajien ja vastustajien kanssa... pää sekoo!!! En osaa tehdä päätöstä! Päätöksen teko on ollut mulle koko mun elämän ajan vaikeaa! Tiedän kyllä syytkin tähän!

Kommentit (7)

Tosin sen jälkeen kun lapseni joutui rankasti sairastuttuaan sairaalaan (oli sellainen taiti joka ei kuulu suomen rokotusohjelmaan, muuten lapsi on rokotettu "normaalisti") ja suerasin hänen vierellään nuo kauheat päivät, ei moiset ole enää käyneet mielessä. Sain siitä keikasta aimo annoksen suhteellisuudentajua!

niin myös ylimääräisenä rokotteen tuberkuloosia vastaan. Sehän tiputettiin vastikään pois rokotusohjelmasta, mutta minusta kyllä tuntuu, että se tullaan vielä ottamaan takaisin rokotusohjelmaan.

Minusta rokottaminen on siis hyvä asia. Ja olen asiaan jonkun verran perehtynyt jo työnikin puolesta. Tämä on mielipiteeni lasteni äitinä ja en kerro nyt perusteluja päätökselleni. Ottakaa itse selvää ja päättäkää itsenäisesti =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

pää halkeaa tällasesta ajattelusta!

Voikun olisin ihan tavis mamma joka ymmärtää asian juuri noin lapsen parhaaksi, mutta kun päässä on niin paljon muutakin. Toisaaltaan siihen juuri luotankin että fiksummat on asian päättäneet ja niin monet on lapsensa rokottaneet, että en tee mitään väärää antaessani rokottaa lapseni.

ap

minuakin. Vielä enemmän ahdistaa semmoisten rokotusten antaminen, jotka eivät kuulu rokotusohjelmaan. Annoin silti rokottaa kaiken. Ajattelen, että jos matkustaa ulkomaille, niitä tauteja voi saada aikuisena.

Suomen rokotusohjelma on ihan hyvä; sen ovat suunnitelleet asiantuntijat, jotka tietävät asiasta enemmän kuin keskimääräiset nettihörhöt ja ovat tarkkaan perehtyneet tutkimuksiin rokotusten tehosta ja turvallisuudesta. Minun ei tarvitse keksiä pyörää uudestaan, kun se on jo keksitty, eikä tarvitse alusta lähtien pähkäillä vauvan rokotuksia, kun minua viisaammat on jo pohtineet rokotusohjelman valmiiksi.

rokotukset on olemassa ja suurin osa ihmisistä on rokotettu, tuollaista on edes varaa miettiä. Ilman rokotuksia lapset kuolisivat vieläkin kaikenlaisiin tauteihin, joita et varmaan ole tullut edes ajatelleeksi. Jos kävisit jossain kehitysmaassa, et turhaan miettisi tuota vaan rokotuttaisit ihan kyselemättä.

"Voikun olisin ihan tavis mamma joka ymmärtää asian juuri noin lapsen parhaaksi, mutta kun päässä on niin paljon muutakin."

mitä muuta ap:n päässä on tämän asian suhteen kun itsekin myöntää ,että rokotus on lapsen parhaaksi?!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat