Seuraa 

meillä 6kk poika on päättänyt lopettaa syömisen oikean puolen rinnasta. ei kelpaa sitten millään! aiemminkin on syönyt siitä huonommin, mutta kuitenkin syönyt. tuntuu ettei siitä oikeasta puolesta enää edes tule paljoa maitoa, rintani ovat nimittäin nyt ihan eri kokoisia. mietinkin vaan että onko muilla ollut tälläistä, ja riittääköhän yhden rinnan maito? jatkaisin nimittäin mielelläni imetystä vielä. 6kk mentiin täysimetyksellä, nyt pari viikkoa maisteltu muutakin. tuosta vasemman puolen rinnasta syö innokkaasti, syömisväli ollut jo jonkun aikaa 3h, nyt ollut 2h:kin. tulee kyllä ihan tyytyväiseksi syötyään, eikä vaikuta nälkäiseltä

Kommentit (3)

mä oon alusta asti imettäny aina vaan yhden rinnan kerrallaan, eikä vauva jaksa edes kunnolla syödä sitä yhtäkään tyhjäksi. Mutta olen selvästi huomannut, että vasemmasta rinnasta tulee vähemmän maitoa kuin oikeasta. Pumppaamalla olen kokeillut paljonko kerralla tulee, ja oikeasta olen saanut kahta desiä ja vasemmasta just ja just desiä. Myöskin kokoero on nähtävissä, kamalaa jos toinen rinta jää enemmän roikkuvaksi kuin toinen... Jo se roikkuminenkin on tarpeeksi epämiellyttävää, saati että toinen olis alempana :D Mut kannattaa koklata tota pumppausta jos oot epävarma, sillä saat ainakin suunnilleen tietää paljonko lapsesi kerralla saa.

Kuukausia sitten. Nyt esikoinen on 9kk ja molemmat rinnat menee taas hyvin. Vaikeimpana aikana syötin pitkälläni vasemmalla kyljelläni molemmista rinnoista. Vähän se oli taiteilemista mutta onnistui. Myöskin yöllä ja lapsen ollessa hyvin väsynyt ' kiukuttelurinta' kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei,

mulla ei tuollaisesta ole suoranaisesti omakohtaista kokemusta muuten kuin vauvan näkökulmasta! Oma äitini nimittäin täysimetti minua aikanaan 6 kuukautta yhdestä rinnasta! Toisesta rinnasta ei jostain syystä tullut maitoa, joten olin aina alkanut itkeä kun sitä tarjottiin. Äitini kertoi muistuttaneensa yksisarvista sen yhden täyden rinnan kanssa. Seuraavien lasten kohdalla maitoa tuli molemmista rinnoista. Hyvin sillä yhden rinnan maidollakin pääsi kasvun alkuun ja peräti 180 sentti mimmi lopulta kasvoi. :)

Tsemppiä siis imetykseen.

t. Lokavaavi

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat