Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija:

Lainaus:

että kun mies jää hoitovapaalle saa 80% palkasta ja nainen 90%.

Niin että kyllä siinä naiset saa enemmän! en tämänhetkisestä käytännöstä tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei ole mitään järkeä usuttaa miehiä kotiin pikkuvauvan kanssa ja naisia töihin. Siinä vaiheessa on luonnollista, että äiti on kotona vauvan kanssa, koska imettää sitä (toivottavasti). Isiä pitäisi minusta kannustaa kotiin vasta hoitovapaan alkaessa.

Toki imetyskin voi muutaman kuukauden ikäisen vauvan kanssa onnistua, vaikka äiti olisi töissä, mutta kyllä 8h ero päivässä tekee jo yleensä hallaa maidontuotannolle, jos on pikkuvauvasta kyse.

Meidän tulotaso putoaa todella roimasti, kun jään äitiyslomalle, koska saan äitiyspäivärahaa vain 60% tuloista. ' Suurien' tulojen vuoksi edes tuo 70% ei toteudu. Meille olisi hyvinkin kannattavaa jos mies jäisi kotiin tuon 80%:n turvin. Jos tekisin itse täyttä työviikkoa, nykyisen 80%:n sijaan, niin tulomme olisivat suuremmat kuin tällä hetkellä. Mutta miten sen miehen opettaisi imettämään?

Vierailija:

Lainaus:

Pakkoko niitten naisten on lähteä kotoa jos isä osallistuu arkeen?

Tarkoitatko, että molemmat voisivat olla kotona yhtä aikaa? No way. Ei ole varaa siihen. Ehkä siinä vaiheessa, jos molemmat saisivat sen 90% palkasta, mutta ei ainakaan tällä 70%:lla.

jos mies olisi kotona vaikka sitten kun se vanhempainvapaa alkaa! en viihdy koton ayhtään ja mies taasen viihtyy. imetys on minulle mahdotonta koska minulla on ollut rintasyöpä.

että kun mies jää hoitovapaalle saa 80% palkasta ja nainen 90%.

Niin että kyllä siinä naiset saa enemmän! en tämänhetkisestä käytännöstä tiedä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat