Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Näkee, että ne äänestäjät on samoja, jotka kuolaavat jotain il Divoa ja kulkevat selittämässä " nainen on naiselle susi" samalla kun itse syyllistyy juuri tuohon. Omituinen kuvio, mutta niin tosi.

Musta toi naisten pois äänestäminen on jotenkin säälittävää. En tajua, mitä se armstrog siellä enää tekee. Jonekin on todella pökkelö, mutta se osaa hyödyntää sitä.

Kommentit (13)

Kyseessä on kuitenkin puhdas viihdeohjelma, ei mikään " oikea" tanssikilpailu. Selväähän se on, että kansa haluaa nähdä tunnettuja ja suosittuja julkkiksia (olivatpa nämä sitten miehiä tai naisia) jatkossa, eikä Katja Kannonlahti ole niin tunnettu, vaikka symppis onkin ja tanssii hyvin.

Ja onhan se nyt aivan selvä, että ns. huonojen tanssijoiden kehitystä (ja pökkelöintiä) on viihdyttävämpää seurata, kuin liian hyvää esitystä... Siksi Jone ja Keke siellä ovat edelleen!

t. ohjelmaa seuraava, vaan ei äänestävä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koska Keke on symppiksempi kuin Leena tai Suvi. Leena on poliitikko ja aika asiallinen ja vakava, siis monen tallaajan (ei minun) mielestä epäkiinnostava. Suvi taas on huikaisevan kaunis, mutta hyvin pidättyväinen, ei ilmaissut itsestään oikein mitään niin tanssissa kuin harjoituksissakaan. Kristiina Elstelä taas pärjää, koska hän saa katsojan samaistumaan itseensä. Niinkuin siis Kekekin.

Tämä vain yksi teoria, voihan se olla, että naisia syrjitäänkin. .. Mutta olisi ollut hauska nähdä, mikä olisi ollut tilanne, jos ohjelmaan olisi valittu vähän särmikkäämpiä naistyyppejä hillityn hallitun kauneuden tilalle: esim. Krisse, Riitta Väisänen, ex-Nylon Beatin tytöt tms.

t. 8

kuitenkin Kekeä suurempi. Keken tuntevat lähinnä miehet ja jalkapalloa seuraavat naiset.

Vierailija:

Lainaus:

Kyseessä on kuitenkin puhdas viihdeohjelma, ei mikään " oikea" tanssikilpailu. Selväähän se on, että kansa haluaa nähdä tunnettuja ja suosittuja julkkiksia (olivatpa nämä sitten miehiä tai naisia) jatkossa, eikä Katja Kannonlahti ole niin tunnettu, vaikka symppis onkin ja tanssii hyvin.

Ja onhan se nyt aivan selvä, että ns. huonojen tanssijoiden kehitystä (ja pökkelöintiä) on viihdyttävämpää seurata, kuin liian hyvää esitystä... Siksi Jone ja Keke siellä ovat edelleen!

t. ohjelmaa seuraava, vaan ei äänestävä

Minä pidän Il Divosta. Mielestäni " nainen on naiselle susi" ainakin tällä AV palstalla.

Mutta en minä naisia ole pois ajamassa. Kuitenkin sieltä yksi pari tippuu jokaisessa jaksossa pois! Minä ainakin seuraan enemmän Jonen tansseja, kuin eilen tipautetun Katjan. Tätä Katjaa en olekaan ennen tiennyt, joten hän on minulle tuntematon. Jonea olen seurannut Idols ohjelmissa ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta henkilöltä. Hänen tanssitaitojaan haluan seurata loppuunsaakka. Noista julkkistähdistä Jone on ollut suosikkini alusta saakka, muut eivät niinkään ole kiinostaneet.

Mielestäni tuo ohjelma ei niinkään ole tanssiohjelma, vaan viihdeohjelma. Ruotsin ohjelmassahan Arja Saijonmaa teki mielettömiä tempauksia, että hän olisi saanut ääniä enemmän. Pointsit siitä Arjalle :)

Ps. Olisin halunnut Leenan Harkimon jatkavan pidemmälle, koska siinä on fiksu nainen :)

Ei siis mitään näitä naisia vastaan, mutta heidän esiintymisensä ei kiinnosta yhtä paljon kuin esim. Jonen. Minä olen tiennyt Jonen jo 10 vuoden takaa Radio Cityn juontaja-ajoilta, joten on hauska nähdä hänet nyt aivan erilaisissa ympyröissä (ja vaatteissa).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat