Vierailija

Olen neljäntenä:

1. Lapset

2. Omat vanhempansa

3. Harrastukset

4. Vaimo eli minä

Masentaa niin, etten halua edes syödä. Ja pitäis syödä, että maito riittää.

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

1. Harrastus

2. Tietokone

3. Lapsi

4. Minä

Välillä vähän riepoo. Ja kun harrastus on muutaman kuukauden vuodessa tauolla, niin siihen tilalle keksitään jotain pientä kivaa, puulaakiurheilua tms. touhua. No, sentään suku ja kaverit tulee vielä mun jälkeen...

Meinaatteko tosiaan, etta auttaisi meresta ensin jotkut golfmailat ennen lapsia ja vaimoa? Tai pistaisi rahansa mielummin autoon kuin lapsen hengen pelastavaan laakkeeseen?

Vai ihan vaan sita, ettei aina pista sinua/lapsia/perheen etua ykkoseksi? Vaikkapa lahtee kavereiden kanssa joskus viikonlopuksi kalaan vaikka kotona pitaisi juuri silloin tehda suursiivous (vaimon mielesta)? Tai menee auttamaan vanhempiaan vaikka vaimon pitaisi juuri sina iltana paasta kaymaan autolla kaupassa?

Meillä menisi minun mielestäni näin (siis mikä mun mielestä on miehen arvojärjestys ja mikä se on hänen omasta mielestään)

1. harrastukset

2. työ

3. lapset

4. muiden ihmisten asiat (kuten huolehtiminen muiden jaksamisesta jne)

5. minä

ja miehen mielestä

1. minä ja lapset

2. harrastukset

3. työ

4. muut ihmiset

ei se tarkoita, että on peräkammarin poika. Itse ainakin haluaisin, että omat lapsemme välittävät vanhemmistaan myös aikuisina ja että olisimme tärkeämpiä kuin esim. auto tai harrastukset. oman mieheni listassa vanhempansa olisivat varmaan 2. lasten ja minun jälkeen. minusta se on normaalia, että ihmissuhteet ovat etusijalla ja materia yms tulee perässä.

1 lapset ja minä

2 salibandy

3 auto

4 kavereiden autot

5 jääkiekko ja sen seuraaminen, ihan mistä vaan tuutista kelpaa

Jos minä saisin järjestykseen vaikuttaaa, säilyttäisin toki paljon, mutta lisäisin tonne alkupäähän vastuuntunnon kodin mukavuudesta ettei se olisi vaan minun harteillani, siisteys jne.

No, kaikesta pitää munkin valittaa vaikka hyvin on oikeasti asiat :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat