Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

a) virtsakatetrin laitto

b) papa-kokeen otto

c) synnytys

d) kuukautiskivut

e) joku muu, mikä?

Itse harkitsen kierukkaa, mutta pelkään että se laittamiskipu on ihan sietämätöntä. Itselläni kokemusta virtsakatetrin laitosta, papa-kokeesta, pahoista kuukautiskivuista ja sektion jälkeisistä tuskista, mutta voiko kierukan laittoa verrata niistä mihinkään? Kaikista kokemuksistanne olisin kiitollinen.

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sairaanhoitaja yritti siinä koko ajan pelotella sanomalla että kohta sattuu ja tuntuu aika pahalta yms. Lisäksi hän huomautteli, että olisi pitänyt etukäteen syödä kipulääkkeitä yms.

Ei tuntunut missään, en tuntenut yhtikäs mitään. Että se siitä.

Mitään kipulääkettä ei kukaan käskenyt ottaa ennakkoon. Kierukan laittaja oli tosi taitava, en edes huomannut kun se oli jo paikoillaan ;) Kysyin vain että joko se on paikoillaan, kun käskivät nousta ylös.

" vittu" on se paikka mistä lapset tulee maailmaan mm. ja jota teinit karjuu jatkuvasti. Se kierukka ei tunnu missään ja on parempi/huolettomampi, kuin esim. pillerit. Mies ei edes tiedä kierukasta, jos et kerro. Onko sulla paikkoja hampaissa?

Pari kuukautta on kierukka ollu mulla. Ei sattunu laittaminen. Kuparikierukasta vuoto voi lissäntyä, mutta mulla nihkeetä -imetys tosin voi vielä vaikuttaa..

Oliko se ibuprofeeiinia 2 kapselia (a' 400 mg). Kysy lekurilta.

En tosiaan enää muista muuta kuin sen, ettei juuri paljonkaan sattunut. Ehkä saman verran kuin papakoe. Kestät sen kyllä! Valitse kokenut lääkäri, joka saa sen nopeasti ja varmasti laitettua. Kerro vaikka etukäteen, että pelkäät kipua kovasti ja haluat kokeneen laittajan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat