Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (30)

Tekee mieli kokeilla, minkälainen nainen musta vielä kuoriutuu!

Kuparikierukkaa en kyllä halua, kun olen kuullut sen tosiaan lisäävän vuotoja ja kipuja. Ja aiheuttavan monille tulehduksia.

Että kortsut vaan kehiin taas! Meille se on ihan ok.

Lääkäri ehdotti miehen sterilisaatiota, mutta ei kyllä siihenkään olla vielä valmiita. Jos vaikka haluttais kolmas lapsi tehdä. Tuntuu niin lopulliselta ratkaisulta, kun ei kuitenkaan tiedä, mitä tässä elämässä tapahtuu.

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on sellainen tilanne, että on tullut orgasmivaikeuksia. Kävin just lääkärillä, ja sellaisia kierukan ei kyllä pitäisi aiheuttaa. t. ap

Ja nyt kun kierukkaa ei ole, halut on paremmat ja orgasmiherkkyys kuten myös tunto paremmat. Kamala kapine, ei ikinä enää mulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

melkein kaksi vuotta sinnittelin jatkuvien vuotojen kanssa. Tuli munasarjakystia jotka puhjetessaan oli TODELLA kivuliaita, halut meni muutenkin (tosi tehokas ehkäisy) ja limakalvot kuivuivat ja kutisivat :(.

Inhottava kapistus - ei sovi mulle.

Mullakin on muuten nykyään tosi kuivat ja kutisevat limakalvot. Yhdyntä välillä sattuu, mikä ei mulle ole ollenkaan tyypillistä!

Alkuun kierukan kanssa olin liiankin limainen.. Outoa, että voi tällai vaihdella!

Kierukka on ehtinyt olla mulla jo yli 3v. Mutta nyt se kyllä lähtee! Poistoaika on tosiaan jo varattu!

Vierailija:

Lainaus:

Mulla on sellainen tilanne, että on tullut orgasmivaikeuksia. Kävin just lääkärillä, ja sellaisia kierukan ei kyllä pitäisi aiheuttaa. t. ap

Ja nyt kun kierukkaa ei ole, halut on paremmat ja orgasmiherkkyys kuten myös tunto paremmat. Kamala kapine, ei ikinä enää mulle!

Mutta mun HALUT palas takaisin, ihanaa! Samoin alapään epämiellyttävät tuoksut on historiaa!!! Elämäkin taas maistuu elämältä, jipii!!!

miehen menettäminen. Seksi kuuluu suhteeseen ja onhan sitä ollutkin kerran kuussa joskus harvemminkin mutta minä makaan alla kuin laholehmä ja se nyt ei paljon ketään sytytä.

Painoa tuli 13 kiloa 8 kuussa ja naama kukkii ja miehen kierrän kaukaa, seksi ei kiinnosta ollenkaa ja äijä ällöttää, päätä särkee ja elämä on ihan surkeeta mutta toivo paremmasta elää.

Hyviä puolia oli kun ei ollu menkkoja...

Huonoja olikin enemmän.. en ollu oma itteni, tuli semmosia ihme " mummokohtauksia" eli yhtäkkiä vaan nousi hiki pintaan ja naama meni punaseksi, heikotti, jne.

Mulla myös oli 1 kohtutulehdus.

Mielialat oli jotenki liianki tasaisia, en itkeny oikeestaan ollenkaan...

Ja sitten tuli vauvakuume, vaikkei mulle semmosta pitäny enää koskaan tulla =) ja poistatin värkin ja samantien tulin raskaaksi... nyt rv 30.

Ei vaan taida mulle nuo hormoniehkäsyt passata =(

toukokuun alussa se lähtee ja pistän piuhat poikki. Odotan vaan kuinka elämä helpottuu. Mulla on kanssa ollut painon kanssa ongelmia ja olen ollut kiukkuinen ja alapää haisee... Kaikki kiitos kuuluu tolle saamarin Mirenalle!

melkein kaksi vuotta sinnittelin jatkuvien vuotojen kanssa. Tuli munasarjakystia jotka puhjetessaan oli TODELLA kivuliaita, halut meni muutenkin (tosi tehokas ehkäisy) ja limakalvot kuivuivat ja kutisivat :(.

Inhottava kapistus - ei sovi mulle.

Vierailija:

Lainaus:

Mutta mun HALUT palas takaisin, ihanaa! Samoin alapään epämiellyttävät tuoksut on historiaa!!! Elämäkin taas maistuu elämältä, jipii!!!

Mulla on sellainen tilanne, että on tullut orgasmivaikeuksia. Kävin just lääkärillä, ja sellaisia kierukan ei kyllä pitäisi aiheuttaa. Mutta toisaalta: jos voi aiheuttaa haluttomuutta, niin eikö vähäisempi halukkuus kuitenkin voi haitata orgasmin saamista? Itse näin järkeilin ja tajusin siellä lääkärillä ollessa.

Mullakin ollut pari tosi lievää - mutta silti kiusallista - emätintulehdusta. En kyllä olis edes tajunnut mennä lääkäriin, papa-kokeessa selvisi.

Mutta kun tämä kierukka on niin helppo ehkäisy. Ja ei ole kuukautisistakaan riesaa! Mulla on aika kivuliaat kuukautiset muuten.

Kaikesta huolimatta olen nyt päätymässä tämän kierukan poistamiseen. Tahdon kokeilla, josko nämä ongelmani poistuisivat kierukan myötä. E-pillerit mulle aiheuttivat haluttomuutta, joten ehkä sitten tämä kierukkkakin voi sitä pikkuisen tehdä.

Kiitos teille kaikille, jotka kerroitte kommenttejanne!

t. ap

Vierailija:

Lainaus:

[/quote]

Kun pillereiden syömisestäkin oli lähes 20 v aikaa, mutta nyt eron huomaa selvästi kun kierukka on pois. Jos pitää vielä ehkäisy joskus ottaa, se on kyllä kupari. Vaikka vuoto on runsaampaa, se on ohi 5:ssä päivässä, kun hormonin kanssa saattoi mennä 12-14 päivääkin kaikkineen. Ja tosiaan tuo alapään haju oli kamalaa, luulin että sekin johtui vanhenemisesta eli vanhuuttaan alkaisi haisemaan. Vaan kappas kummaa, ylimääräiset limaiset vuodot ja haju on poissa....

Nyt katsotaan vielä että jos tehdään neljäs lapsi ja jos sen jälkeen sitten laitattas piuhat poikki...

mutta vakavassa harkinnassa on! Limakalvot kuivat ja kutisevat (kaikki mahdolliset testit otettu, ei ole hiivaa, bakteeritulehdusta tai kondyloomaa). Aina vain kutisee!!!

Lisäksi toisessa munasarjassa iso kysta, joka myös kierukan aiheuttama. Se pitää yllä jatkuvaa vutotoa. Kystaa yritetään nyt poistaa lääkkeen avulla. Jo toinen kuuri menossa ja jos ei nyt lahde, niin kierukka lähtee!!!!!!

Minulla ei mitään oireita.

Limakalvot ovat kaikkea muuta kuin kuivat, mieliala ja iho hyvät. Kohtutulehduksesta en edes tiennyt.

Minulle hormonikierukka sopii siis hyvin.

Hormoonikierukasta tuli kamala akne,ärtyisyyttä(?). Luovuin käytöstä 8kk jälkeen. Siirryin kuparikierukkaan ja olen tod. tyytyväinen. Vuotaa vähän enemmän ja kestää 5-7 vrk,muttei mitään sivuoireita. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat