Seuraa 

Onko täällä muita moottoripyöräileviä tulevia äitejä? Itse olen miettinyt, että mitenhän tuon pyöräilyn kanssa tänä keväänä tekis. Tämän raskauden eteen olen kyllä valmis pysymään pois kyydistä, mutta kyllähän tuo hieman houkuttais ku aurinko paistaa ja tiet alkaa sulamaan. Meillä custom-pyörä ja istun kyydissä, joten tärinää ja patpatusta löytyy kiitettävästi. Tuo tärinä mua lähinnä huolettaakin. Ois vaan niin kiva osallistua edes vappuajoihin. :) Myöhemminhän ei ison mahan kanssa edes sinne taakse mahtuisi. :) Onko neuvolassa sanottu kenellekään asiasta mitään? Mulla ei ole vielä eka neuvolaa edes ollut.

MollyJii rv 8+3

Kommentit (4)

Itse olen kyllä pitänyt itsestäänselvänä, etten pyörän päälle hyppää tänä keväänä/kesänä!! Mihin se pyörä tuolla tallissa kuluu, pelkkää säästöä vaan :) Tosin ajointo on kova, kun pyörän vasta viime kesänä hankin, mutta itse ajattelen sen olevan liian vaarallista kuitenkin.

Je_Ni 12+1

.. ihan kai miten itse uskallat. Minulla viikkoja kasassa jo 23 ja ei tietoakaan kelin puolesta vielä, että pärrän selkään pääsisi. Ja sitten kun kelit ok, maha liian suuri. Eli se siitä :D.

Josko sitten syksyllä vielä ehtisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä olin kyllä kyydissä alkukesästä kun esikoista odotin (syntyi 11/03). Ajattelin että kun ohje neuvolasta oli että ' mitä aikaisemmin tehnyt, saa edelleen jatkaa' , niin voin olla kyydissä niin kauan kuin mahdun.

Siihen sitten jäikin minun pyöräilyni, en ole uskaltautunut kyytiin enää esikoisen syntymän jälkeen, kun minusta riskit onnettomuuteen on liian suuret. Siis jos jotain tapahtuisi että ollaan molemmat kyydissä ja esikoinen jossain hoidossa. Nyt on meillä moottoripyöräily enää isän harrastus (kunnes äiti ajaa oman kortin)...

Lala76, tyttö 2v4kk ja rv 37+2

Itse punnitset riskit ja tunnet myös, tekeekö pärräily hyvää. Jos yhtään tuntuu, että tärinä ottaa alavatsaan/alkaa supistella tms, ei se ilmeisestikään ole hyvä juttu ja kannattaa unohtaa se tältä keväältä.

Koittakaa ensin ajaa pieni lenkki ja kuullostele vointia. Ei kai siinä muuta. Km-riskin kasvusta en tiedä, mutta jos liikunnallakaan ei riski kasva, en usko, että moottoripyöräilylläkään. ison mahan kanssa tietenkin tasapaino alkaa olla jo huono, tilat käy ahtaaksi ja painopiste muutenkin etukeno, joten...:)

sitruska rv 25+1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat