Vierailija

Olen pienen 4 kk tytön isä. Teen kahta työtä. Aamulla lähden noin kello 8 aikaan ensimmäiseen työpaikaan, jossa olen kello 15 asti. Kello 16 menen toiseen työpaikkaan, jossa olen 23 asti. Välillä päivällä käyn kaupassa ja ostan kaikki perheen päivittäistavarat mm . valmisruuan äidille, joka ei osaa tehdä ruokaa. Yöllä herään kerran noin kello 4 syöttämään lapsen, koska äidille herääminen on vaikeaa. Viikonloppusin hoidan vauvaa, jotta äiti pääsisi liikuntaharrastuksiin. Tällöin teen myös ruuan ja pesen viikon aikana kertyneen pyykin sekä teen 50 % viikkosiivouksesta. Vien joka aamu roskat. Nyt vaimo syyttää, että laiminlyön perhettäni. Mitä muuta voisin vielä tehdä?

Kommentit (6)

Ja ihan vain oman jaksamisesi kannalta. Olet käytännössä töissä tai nukut koko ajan ma-pe. Eihän tuollaista kenekään pää kestä kauaa! Sullekin on varmaan rankaa, että tuollaisen työviikon jälkeen saat vastata koko viikonlopun kodin- ja lapsenhoidosta. Mutta varmasti vaimollesi on myös rankkaa olla vain kahden vauvan kanssa kaikki viikot.

Eli toinen työ pois.

tuolle tapauksen äidille ei ehkä sovi että mies jättäisi toisen työnsä pois. nythän ilmeisesti mies elättää yksin koko perheen ja jos hän jättää toisen työnsä pois, niin tulotaso tippuu merkittävästi. tämä ei taas ehkä äidille käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos vaimosi valittaa, pistä hänet töihin tienaamaan, ja tietysti samoilla pelisäännöillä, eli hän herää öisin, hoitaa viikonloppuisin lapset ja kodin että sinä pääset harrastamaan jne.

Herää hyvä mies!

Meillä vastaavanlainen tilanne jatkunut n. 8v. Ja nyt sen huomaa, ollaan vieraannuttu toisistamme. Arkea ollaan pyöritetty ja lapset hoidettu kunnolla. Mies kiitettävästi osallistunut kodin-ja lasten hoitoon sen minkä työltään ehtinyt.

Mutta parisuhde jäänyt hoitamatta, nyt haetaan apua parisuhdeterapiasta. Jotenkin vain tuntuu, että tunteet on kuolleet ja jäljellä enää pelkät kuoret.

Kannatta miettiä mikä on sinulle tärkeintä, onko se työ vai perhe?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat