Vierailija

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kalusteillakin on alennusmyyntejä, loppuunmyyntejä, viimesien mallien uskomattomat alehinnat.

On kirppareita, kierrätyskeskuksia, huutonettiä, jätelavoja, ystävien/sukulaisten vinttejä/varastoja tai muuton yhteydessä ylimääräisiä joista haluavat päästä eroon. Kauppojen ilmoitustaululla myytäviä, Palsta/pörssi lehdessä myytäviä. Huutokaupoista saa aivan uskomattomia löytöjä jne.. Itse voi myös rakentaa jotain.

meillä ei ainakaan ole.... joten on tyydyttävä sotkan ruokapöytään sekä sohvapöytään... unelmissa on maalaisromanttinen koti jossa hieman talonpoikaishenkeä! =)

Monella kaverillani on kämppä tai huone sisustettu tavaroilla, joita en itselleni huolisi, mutta jotkat sopivat heille. Itse pidän pelkistetystä: valkoiset seinät, vähän tekstiilejä (allergiakin vaikuttaa...) ja vähän tavaraa muutenkin.

Less is more.

Joku tuomitsi " eri tyylilajien sekoittamisen" . Itse puolestani nimenomaan pidän siitä, että esim. modernien huonekalujen joukossa on vaikkapa yksi vanhempi puulipasto, tai sanotaan nyt vaikkapa vanha puuarkku modernin sohvan ääressä sohvapöytänä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat