Vierailija

Ja miten käytännössä se tapahtuu. Onko toimenpide erilainen, jos miehen simpat on kunnossa?

Kommentit (12)

Vierailija:

Lainaus:

Sitä minä olen yrittänyt ihmisille aiemminkin sanoa, mutta kukaan ei ole tuntunut uskovan... JOstain on jäänyt ihme käsityksiä siitä, mitä adoptio maksaa (kalleimmillaan adoptio toki on noin 18 000, mutta mikä pakko on valita kallein kontakti).

Niin...tuolla yhdessä ketjussa sanottiin, että KELAn tukea saa jopa 3000 euroa, ja omaksi hinnaksi saattaisi jäädä n. 4000 eur.

t.7

Sitä minä olen yrittänyt ihmisille aiemminkin sanoa, mutta kukaan ei ole tuntunut uskovan... JOstain on jäänyt ihme käsityksiä siitä, mitä adoptio maksaa (kalleimmillaan adoptio toki on noin 18 000, mutta mikä pakko on valita kallein kontakti).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koeputkihedelmöitys ( IVF )

Koeputkihedelmöitys on nykyisin kaikkein tehokkain lapsettomuuden hoitomenetelmä. Siinä munasarjoista kerätään emättimen kautta munasolut, jotka hedelmöitetään kehon ulkopuolella. Kun hedelmöityneet munasolut ovat jakautuneet alkioiksi, ne siirretään takaisin kohtuun.

Alkioita saadaan usein enemmän kuin kohtuun voidaan kerrallaan siirtää. Silloin ylimääräiset hyvälaatuiset alkiot voidaan pakastaa myöhempiä hoitoja varten.

Vierailija:

Lainaus:

Ja miten käytännössä se tapahtuu. Onko toimenpide erilainen, jos miehen simpat on kunnossa?

fertinovalla maksaa koko touhu n.950e.

lyhyen kaavan ivf:

- menkkojen alusta nainen pistää hormonia (gonal-f, puregon tms) vatsanahkaan.

- n. 5 päivää ennen ovista rinnalle tulee " jarru" , ettei munasolut kasva liian isoiksi (orgalutran).

- 24h ennen punktiota pistetään irroituspiikki (pregnyl)

- punktiopäivänä mies käy vetelemässä siittiöt purkkiin, ja naisen munasolut kerätään.

- siittiöt ja munasolut pistetään petrimaljoille, ja annetaan hedelmöityä (jos hedelmöityy)

- 2 päivää punktiosta alkio siirretään kohtuun

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat