Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

jäämme usein luennon jälkeen juttelemaan ja minusta tuntuu että tunne saattaisi olla molemmin puolinen. Hän on siis minua 13 vuotta vanhempi, eli ei nyt mikään maata kaatava ikäero. MIten ihmeessä selvitän tuleeko jutusta mitään... olen niin rakastunut että oikein koskee ja ihan ymmällä :(

Kommentit (6)

rakastuin assistenttiin, joka opetti minua. Ikäeroa meillä oli vain vuosi. Tuosta ei mitään tullut, sillä mies oli varattu.

Mutta tunteesi ymmärrän kyllä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ole mitään sen kummempaa. Toimit ihan samoilla kriteereillä kun jos hän olisi kuka tahansa josta olet kiinnostunt, mutta jonka edessä et halua menettää arvovaltaasi.

Jos on varattu, niin unohda koko juttu!

Yritän vain pitää ihastukseni kurissa ja omana tietonani, mutta minkäs teet, kun toinen osapuoli on se aloitteen tekijä ja kiinnostuksen ilmaisija...!?! Vain itselleni myönnän, etä olen erittäinkin ihastunut, mutta periksi en aio antaa enkä pidemmälle mennä, koska seurauksethan tiedetään. Otan sen asenteen, että nautin tästä mahaakipristävästä ihastuksen tunteesta ja sydämen tykytyksestä, aina kun näen Hänet.

asianhaarana voisi olla. kai se pitää odottaa että saa ko. aineen kurssit suoritettua, en kestäisi pakkien jälkeen enää mennä luennoille. t:ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat