Vierailija

Toisen ketjun perusteella näyttäisi siltä, että olisi tarjolla paljon erilaisia mielipiteitä asiasta, joten nyt kaikki vastaamaan. Eli mitä uskot tapahtuvan ja miksi juuri niin?

Kommentit (15)

93 vuotias " mamma" , joka on minulle ollut lapsuuden tärkein ihminen, kärsii. Hänen matkansa on pian ohi. En voi kuin toivoa tuulen kevyttä rauhaa ikuisuudessa

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli minä lakkaan ajattelemasta, tuntemasta, elämästä.

Ruumis on sellainen jolla on aivot jotka ajattelee. Minä jään henkiin vain muiden muistoissa.

Siksi tahdon elää kun on elämän aika. Nauttia lapsistani ja tehdä heidän elonsa mahdollisimman mukavaksi. Opastaa ja neuvoa kaikessa ja olla tukena aina kun sitä haluavat.

Kyllä ois maailma ahdas paikka jos kaikkien kuolleiden ihmisten sielut täällä kummittelisivat.

Muutenhan myös olisi eläimilläkin sielut ja siten olisi myös kaikki muinaiset dinosauruksetkin täällä haahuilemassa.

Minusta sielujen läsnäolot on toiveajattelua. Halutaan kokea että se rakas läheinen ei olekaan vielä poissa vaan lähellä. Torjutaan ajatus menettämisestä.

Mutta niin se vaan on.. etä kun kuolema kohtaa niin yksinkertaisesti elämä loppuu ja piste.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat