Seuraa 

Tutustuin alkuvuoden aivan ihanalla Dubain-matkallani siellä asuvaan Manzooriin. Sen jälkeen olen ollut kirjeitse ja puhelimitse yhteydessä häneen.

Manzoor (lausutaan Manzur) on aivan erilainen kuin aiemmat tapaamani mieheni. Luulin jo että jään miehettömäksi loppuiäkseni mutta ehkä Manzoor on se elämäni mies. Niinhän sitä sanotaan että jokaiselle on se yksi oikea mies jossakin. Ehkä minä olen nyt omani löytänyt.

Manzoor asuu siis Dubaissa mutta hän on Pakistanista kotoisin. Hän oli nyt kotimaassaan katsomassa vanhaa äitiään ja lähetti minulle sieltä kauniita kuvia. Hän on jopa ehdottanut minulle naimisiinmenoa ja muuttoaa Thattaan. Hän ei oikein viihdy Dubaissa kun on niin vilkas paikka.

Itse viihdyin oikein hyvin Dubaissa mutta täällä Suomessa asun pienessä kaupungissa. Olenkin aina ollut sellainen pikkukaupungin tyttö. Vieläkin pahalla silmällä muistan kun poikani lähti suureen maailmaan Helsinkiin. Siellä alkoivat poikani ongelmat jotka nyt onneksi näyttävät olevan jo mennyttä aikaa.

Aivan ihana olisi Pakistaniin muuttaa mutta lasten takia se ei nyt taida olla mahdollista. Ensi talveksi jo suunnitellaan uutta Dubain matkaa. Oli se niin ihana paikka. Meiltä jäi monia paikkoja käymättä mm. Ikea ja Global Village. Abu Dhabissakin olisi mukava käydä ja itärannikon puolella. Nähtävää riittää siis vielä monelle matkalle.

Nyt päiväni kohokohta on usein Manzoorin soitto ja on niin ihana kuulla hänen ääntänsä. Hänellä on niin ihana ja heleä ääni että sitä jaksan kuunnella tuntikausia. Oma englanninkielen taitonikin paranee hänen kanssaan puhuessa. Kutsunkin olen jo hänen kotiinsa saanut. Lapsillekin oli lähettänyt lahjoja, tyttö sai ihanan ja kalliin Louis Vuitton-laukun ja poika sai radio-ohjattavan auton.

Manzoor on ottanut meidät kuin perheenjäsenikseen. Aina kyselee kuinka lapset voivat ja onhan kaikki hyvin.

Kyllä tässä kohta pitää varmasti jo häitä alkaa suunnittelemaan. Häämatkaakin olen salaa jo suunnittelut. Jos vain rahaa olisi niin Al Maha Resort-hotelliin suuntautuisi häämatkamme. En ole ennen tavannut toista miestä joka olisi tällä tavoin sydämeni vallannut.

Sivut

Kommentit (47)

kyllä sinua s-e-i-j-a on lykästänyt. kunnon muslimimiehen olet itsellesi löytänyt. heleä-ääninen ja vaikka mitä. muuta vaan sinne miehen luo, on sielläkin nettisysteemit, kerrot sitten tällä av:lla kuulumisia. ja tyttärelläsikin on nyt luis vuitton laukku, voi että!

Tuollainen tunne tekee hyvää, se herättää eloon, vaikka elävämpi varmasti olet kuin moni muu jo ennestään.

Nauti suhteesta ja tunteesta, anna palaa täysillä tai miten hyvältä tuntuu. Mutta mutta, älä ihan naiviksi heittäydy, vaan säilytä itsellisen Suomalaisnaisen järki kuitenkin taka-alalla. Kauko-suhteet saattavat olla aivan uskomattomia, mutta arki voi olla toisenlainen. Älä tee sitovia päätöksiä liian nopeasti vaan anna ystävyytenne syventyä rauhassa että näet mihin olet ryhtymässä. Onnea ja rakkautta sinulle oikein kovasti, ja mukava kuulla onnellisista uutisistasi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Mutta huumeiden välityshän ei ole seijan mielestä niin kauhea rikos. Seijan poika kauppasi koulun nurkalla huumeita lapsille.

tekisi heleän äänen takia.

Olen aina luullut että nuoret tytöt villiintyvät tummiin ja tulisiin, mutta että NOINKIN vanha. Puutteessa tekee ihan mitä vaan.

Se tulee arabian kielen ahlan-sanasta ja Pakistanissahan ei puhuta arabiaa niin ei pakistanilaista oikein sovi ählämiksi nimitellä.

Kiitos kaikille onnittelijoille! Toivon kaikkea hyvää teillekin.

Me palstalaiset keräämme sinulle häälahjaksi rahaa etukäteen, niin pääset mielitiettysi kanssa vihille. Kaikki yhtykää S-e-i-j-a:n onneen!

Sisarenikin aina varoittelevat gigolomiehistä jotka vain rahan perässä ovat. Mutta kyllä tämä Manzoor on aivan erilainen. Häntä ei edes kiinnosta Suomeen muutto. Mieluummin asuu Dubaissa tai sitten Pakistanissa. Minua kyllä kiinnostaisi sinne etelän lämpöön muutto.

tuli vielä mieleen, että miten Seija se sun ranskalainen muslimi-kirjeenvaihtoystävä tähän uuteen romanssiin suhtautuu? se joka kutsui sinut myös kylään luokseen?

Kiitos vielä että kerrot meille kaikista elämäsi käänteistä noin avoimesti!!!!

Tästä alkoi nyt av:n kauniit ja rohkeat! Seijan on nyt pakko käydä päivittäin päivittämässä tätä meille! Maltan tuskin odottaa jatkoa!

Halusin vain kertoa että minäkin olen nyt löytänyt miehen. Toivottavasti muillekin tulee samanlainen onni. Kyse on siis lapsenlapsistani joiden kanssa asun. Heidän takiaan en varmaankaan voi vielä ulkomaille muuttaa mutta onhan minulla aikaa sitten vanhempanakin.

ja yllä Seija kertoi että hänen poikansa joutui huonoille teille kun lähti suureen kaupunkiin !!!!! Ostaa radio-ohjattavan auton aikuiselle !!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat