Vierailija

Kommentit (10)

yrität estää itseäsi kuulemasta omia mielipiteitäsi. Jos lapsi ajattelee uskovaisessa perheessä (taisi olla aika painostavaa uskovaisuutta?) että " Jumala on tyhmä" , niin sehän on ihan tervettä ja normaalia. Samaten voisit miettiä miksi toivot miehesi kuolevan sen sijaan että yrität sensuroida itseäsi.

kuvitella jos esim täytyy joku asia tewhdä kymmenen kertaa ennen kuin voi tehdä jotain muuta, että rajoittaa melkoisesti toimintaa...vauvahaaveet nyt eivät ole ihan tuota luokkaa...ellei psyykkeesi mene aivan " sekaisin" tuosta ajattelusta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

koska ajatteluun liittyy temenistä. Noita kutsutaan pakko-oireiksi.

PAKKOAJATUKSET taas, ovat sellaisia kuin minulla:

Jos herään yöllä, alan yhtäkkiä päässäni hokemaan: kuolispa xxxx (mieheni) kuolispa xxxx, tuo hokeminen ei lopu ellen nopeasti ajattele jotain muuta. Sen jälkeen pitää monta kertaa ajatella, että " en ikinä halua xxx:n kuolevan" . Siis mun päässä on ajatuksia, joita pelkään, ja niistä tulee pelottavimpia jos annan itsnei ajatella niitä. Vähän sama, kuin sanoisi ääneen ja yrittää kädellä tukkia suutaan joka puhuu ilman tahtoasi.

Nämä pakkoajatukset on vaivanneet mua lapsesta asti. Lapsena pahin oli " jumala on tyhmä" (olen uskovaisesta perheestä).

kamalaa eikö.

Esim. Jos ehdin ennen tuota punaista autoa naksuttaa hampaitani 20 kertaa, kukaan läheisistäni ei kuole lintuinfluenssaan. Jos en, niin lapseni kuolee.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat