Seuraa 

Osaatteko suositella joitain tiettyjä? Haluaisin kevyet ja sporttiset rattaat,olen ihan ulalla matkaratasviidakossa ;).Ei ole ollut tarvetta ja nyt pitäisi taas sellaiset hankkia.Meillä on ollut joskus vuosia sitten Gracon citisportit,ne oli ihan näppärät mutta mielestäni liian " heppoiset" .

Maclarenit miellyttää ulkonäöllisesti eniten...mutta millaiset ne on käytössä?

Kommentit (8)

renkaat vinkuvat helposti. Silikonilla voitelu auttaa vaan hetken.

Lähestyvät Maclarenit tunnistaa kitinästä vaikkei rattaita näkyisikään. :-/

Niissä ei ole kuomua, vaan ovat perussattarit, hintaa 99e. Vaunu-Aitta myy neljää Maclaren-mallia, joissa seuraavassa, paremmin varustellussa versiossa on jo kuomukin ja muistaakseni puolilepoasento. Hintaa taisi olla 129e.

Ehdottomasti ovat hintansa arvoiset. Todella hyvä työntöasento, kevyet ja sporttiset. Meillä on rattaita ollut, mutta matkarattaissa en ole vielä löytänyt Maclarenin voittanutta :)

Malleja löytyy siis suoraan Maclarenin sivuilta. Maclaren on muuten keksinyt matkarattaat jo 60-luvulla matkustelevien ihmisten käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on sekä Questit että Volot. Luulen, että ensi kesänä pärjään jo vuoden ikäisen kanssa loistavasti Voloillakin, mutta Quest on pienemmälle hyvä valinta. Ihan makuuasentoon se ei mene, mutta meillä on käytetty satunnaisesti 4 kk. vanhasta. Sen pienempää en itse raaskisi matkiksiin laittaakaan.

meidän poika oli niiden neljäs käyttäjä ja rattaat hajosivat vasta viime keväänä (siinä vaiheessa rattaat oli jo palvelleet 14 vuotta) en voi muuta kuin suositella lämpimästi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat