Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen nyt kattonut 2. tuotantokauden viimeisimmän jakson ja innolla odotan seuraavan jakson imutettavaksi tuloa, mutta nyt sain kuulla että tulee enä pari jaksoa ja sit tulee joku puolen vuoden tauko!!! Byäääh!!!

Ja sit tuolla Lostin sivuilla vielä on lyhyesti kerrottu niistä jaksoista ja ilmeisesti Katen ja Jackin välillä tapahtuu jotain romanttista vaikka mun mielestä ois kivempi et Kate lämpenis Saweyrille (niinku se jo tekikin...).

Joo, mun pitäis varmaan " hankkia elämä" ...

Mut kun lapset ovat olleet kipeinä " ikuisuuden" ja mä olen kattonut yliannostuksen lostia...

Onks mulla edes yhtään kohtalotoveria?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mun mielestä koko lost on ihan totaalisen paska sarja. katsoin ekan jakson kokonaan ja toista jaksoa kymmenen minuuttia ja siihen päättyi mun Lost -ura. Ihan hirveetä sontaa.

Räjähtääks siellä joku ydinreaktori vai mitä? Vai mistä ne saa ylipäätään sen sähköenergian sinne?

Ja pääseekö ne ikinä sieltä pois? Ja kuinka moni ehtii vielä kuolla?

Mitä jos ne onkin kaikki koomassa tai unessa... Tai jossain kuoleman ja elämän välimaastossa sovittamassa syntejään...

Ei tajuu ei... Mut haluu tietää!!!

mies imutti mulle lostin ekan tuotantokauden ja katselin niitä äippälomallani illalla 2-4 jaksoa /ilta, sit oli ihan koukussa.

Nyt olen katsonut kanssa vissiin 12 jaksoa tokalta tuotantokaudelta ja odotan kuola valuen sitä että ukko imuttaa ne julkaistut neljä lisää..

Miten joku on muka saanut katsottua jo viisi tuotantokautta, mä olen ymmärtänyt, että kolme on vasta tehty??

Täysin koukussa kanssa ja ikää 37 v

3. kausi on kyllä kuvattuna/kuvataan parhaillaan, mutta niitä pystyy näkemään vasta kun ensin on esitetty USASSA.

Vierailija:

Lainaus:

Siis oletan tietty et ei nyt sentään niitä tekemättömiä jaksoja, mutta kolmannenkin kauden? KERRO HETI!

Shannonhan kuoli heti kun oli Saydin kanssa " sillai" .

Paitsi tietty et kaikkihan sen tietää et Kate, Jack, Sawyer ja Lock eivät ainakaan kuole.

Mut en mä kyllä olis arvannut et Boone kuolee...

Mä olen kattonut jo jakson 2x16. Ja seuraava jakso näytetään usassa 29.3. eli keskiviikkona. Saas nähdä koska saan sen imutettua, mutta tällä viikolla kuitenkin...

Meni vaan maku koko sarjaan kun kuulin et tulee 6 kk tauko...

Enhän mä sitten syksyllä enä muista mitä on tapahtunut ja joudun kattomaan uudestaan (tai onhan niitä kertausjaksoja...).

Ja mitä jos ne keksii jonkun eston siihen mennessä ettei niitä saa imutettua dc++:lta? 3. tuotantokausi näytetään Suomessa kuitenkin joskus vuonna herne ja papu...

Kunpa saisin jostain kaikki viisi tuotantokautta...

Ja miksi jos siinä sarjassa on hitunen romantiikkaa niin se tuhotaan aina heti? Vaikka eihän sen ole tarkotuskaan olla mikään romantiikka juttu, mutta silti...

T: ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat